こんにちは。

久しぶりに地元に住んでみると
行ったことないお店ばかりで
びっくりしました!

自分は今までどこに行ってたんだっ!
と思い、先日行ってみました。
地元のうどん、そば屋さん♡

いつも食べてる白い麺ではなく
半透明と言うか(うどんもそばも)、絶対うどん派な私が
旦那さんの食べるそばをもらってみましたが
食べやすかったです☺︎

またそこのお母さんが優しくて
最後はコーヒーにミカンに飴まで(;_;)♡

まるでおばあちゃんちに行ったみたいでした!

お腹も心も満たされましたー(≧∇≦)

地元民が蒲生を知らないなんて!とひそかに思いこれからも気になるお店に行きたいな♡なんて思ってる限りであります!!
昔ながらのお店がなくなっていくのは
悲しいですよね(;_;)

シャッター街なんて言わせないぞ!と
蒲生の個人店シリーズ!!

また行ったら書きますねーー♡
{31BF8A1D-8F0B-4483-8E3E-C9CCD5054B05}


写真はうどん、そばでなく
コーヒーとお茶。←こうゆうとこ

お茶の湯呑みに書いてある言葉が
染みた日でした。

-------------------------------------------
Hi.

I surprised to have some ignorant stores of hometown after I moved here.
I couldn't remember where I had been for eat then I went to small Udon and Soba restaurant around our salon!

My favorite is Udon definitely,but I did tasting husband's Soba was nice:)
And I also like the store of services that gave a cup of coffee,tea,orange and lovely candy.As if gran.What an awesome!!

I'm interested of some shops of hometown even never go.

Never say shops will shut soon.
Please wait till next time that I'll try other good shop and introduction;))


Thank you!

-M✳︎︎Cube-