こんにちは。


KAWAIKOちゃーんが来てくれましたyoー♡
しかもしかも、結婚祝いまで(;_;)

img_20160219-114518.jpg

ありがとうございます。
何だか、、幸せです(/ _ ;)♡

皆さまからこんなに祝福して頂いたからには

今日寒いしごはん作る気しないなあ~

とか言ってちゃダメですねW(`0`)W
頑張ります。笑


そんな話はさておき、

明るくなって
すいて細くなった毛先を整え、
ダークアッシュブラウンをon♡

艶めき大人hair

になっちゃいました~(>_<)♡
{701D1B75-C0A1-40E3-8B70-F1C8AAC52403}

KAWAIIー♡♡

自分の夢に向かっている最中で
仕事に対する話を一生懸命話す姿をみて
キラキラしてカッコよく、
私がワクワクしちゃいました。

素敵すぎですね♡♡♡

勝手に頑張って仕事をしている姿を
想像していました、、笑

いろーんな職業がありますが、
どんな仕事でも頑張る姿は
とてつもなく!!魅力的で
かっこいいですね(;_;)♡

沢山の刺激をもらい、
あっという間な時間でした☺︎

ありがとうございました♡♡

------------------------------------

Pretty girl came our salon for hair cut and colour, also she gave me a wedding present;)

What the happiest !!!!!!!thank you,love!!

I would promise you I won't say I don't want to make tonight's dinner it's  too cold today ....might be haha
Because everyone celebrate my married.


By the way

It's a gorgeous hair.how cute!!!
Dark ash brown colour putted on her hair that the previous colour has faded ,the ends also has been very weak.After that it looks really shiny and healthy :)

I was so excited to hear that She goes forward to her dream from her 
I imagined she'll become a teacher a month later x)

There are some jobs,there are a lot of workers in the world 
They who do one's best at work are attractive!

It was good time to talk with you !
Thank you

-M✳︎︎Cube-