while it's hot | LUYオフィシャルブログ「LUY WORLD」Powered by Ameba

LUYオフィシャルブログ「LUY WORLD」Powered by Ameba

LUYオフィシャルブログ「LUY WORLD」Powered by Ameba

Hello! Nice to meet you.
Greething is this enough.
Aha, oh no...

I will not ask your name.
Anyway, How are you?

*I gonna love you
I wanna love you on tonight.
Please as your favorite.
I entrust me to you
It's lovely dream
Be quick
Before changing my mind. Yes!


What do you like kind of lady?
Oh, shit!!
(You're insensitire the situation!)
...That's Allight.

Don't you ask my name
Any way, Try to taste?



Please as your favorite
I entrust me to you.
Do you know such a proverb?
(Please, Before changing your mind!)
”Strike while the iron is hot”


-こんにちは!あなたに出逢えて良かったわ
挨拶はこれぐらいで良いよね?
え?ダメ?(笑)

あなたの名前は聞かないでおくね
そんなことより、お元気?

*私はあなたを愛すつもりよ
今夜限りあなたを愛したいのよ
お好きにどうぞ
お任せします
グズグズしないで
私の気が変わる前に。ね!


あなたはどんな女性がタイプ?
あら、そう‼︎
(あんた空気読めないわね!)
…まぁ別にいいけどね

私の名前は聞かないでね
そんなことより、味わってみたら?



お好きにどうぞ
お任せします
こんなことわざはご存知かしら?
(お願いします、あなたの気が変わる前に…)
”鉄は熱いうちに打て”ってね

Lyrics by. Saika Yoshida