Watched all "Tokyo Shoujo" episodes last week, and in episode 3, there is a scene where Mano-san is pouting. (先週すべての "東京少女"のエピソードを見て、エピソード3で、真野さんがふくれっ面されるシーンがある。)
She is very CUTE! (彼女は非常にかわいいです!)
So I make the fan art right away! (だから私はすぐにファンアートを作る)
She is very CUTE! (彼女は非常にかわいいです!)
So I make the fan art right away! (だから私はすぐにファンアートを作る)

I think I have to change my vector art style. People usually think that I'm only playing with Photoshop filter. :( But it's not, really!
(私は私のベクトルアートのスタイルを変更することがあると思う。人々は通常、私は唯一のPhotoshopのフィルターで遊んだと思います。 :(しかし、それは本当に、ない!)
(私は私のベクトルアートのスタイルを変更することがあると思う。人々は通常、私は唯一のPhotoshopのフィルターで遊んだと思います。 :(しかし、それは本当に、ない!)
