The nights playing up, again, and someone's there
また夜が始まり、やっぱり誰かがそこにいる
The room is getting colder now
部屋が寒くなってきた
The light swings again, and I'm scared, cause someone's there
光がまた揺れ、そこにいる誰かが僕は怖い
Stop messing with my mind cause now I'm
僕をもう放っておいてくれ、だって今僕は

Trapped in your world where you're burning in my eyes
君が目に焼き付いたまま、君の世界に囚われているから
You're like a shadow that never hides
君は隠れることのない影のよう

(*)
I'm stuck in parallel worlds, it's something supernatural
現実とは思えないけれど、僕は平行世界に囚われたんだ
It won't let me go
自由にしてくれない
It's paranormal, and no one else believes me
普通じゃないって、他の誰も僕を信じてくれない
I feel so alone again
僕はまた孤独だ

Go, go
行かせてくれ
It won't let me
でもそうさせてはくれないんだ
Go, go
自由になりたい
It won't let me
でもそうはいかないんだ

I'm stuck against the wall, I can't make a move
壁にぶつかったまま身動きがとれない
My heartbeat stops
心臓が止まる
And I'm scared of this time cause I can't make a line
今度は危ない気がしてる 線が引けないから
Say it once again, and it just proves to be difficult
もう一度言ってみて 難しさがわかっただろう
I'm feeling nervous, but it's nothing that I cannot do
不安だけど、できないはずはないんだ
I'm stuck in a dimension where it's hard to breathe, and it's still true
息苦しい次元に囚われて、まだ変わらないんだ
I'm losing my mind, I'm falling, someone help me, what can I do
僕が我を失ってるってことはね 誰か、僕が落ちていくのを止めて どうすればいい

Trapped in your world where you're burning in my eyes
君が目に焼き付いたまま、君の世界に囚われているから
You're like a shadow that never hides
君は隠れることのない影のよう

(*)

(*)

(*)