Thank you for visiting this blog爆笑
ご訪問ありがとうございます爆笑

Yesterday I ate this sweetsキラキラ
昨日、このスイーツをいただきましたキラキラ

And today I ate this sweetsラブラブ
そして、今日はこれをいただきましたラブラブ


Both were made by colombinおねがい
両方ともコロンバンの商品ですおねがい
They were very deliciousキラキラ
どちらもとても美味しかったですキラキラ
The first one tasted sesame and the second one had green tea cream inside.
最初のケーキはゴマの味がして、2個目のは抹茶のクリームが中に入っていました。
These days many shops produce Halloween related products so I’m very busy to find and eat them.lol
最近は、たくさんのお店がハロイン関連の商品をだしているので、それを探して食べるので忙しいです(笑)

Anyway thank you for reading thisドキドキ
では、読んでくださりありがとうございましたドキドキ