You are now a part of our happy happy family

あなたは今、私たちの幸せな家族の一員です

with wounderful brave characters

すばらしく勇敢なキャラクターと

and terrifying villainy

そして恐ろしい悪党たち

Now all of us here Princesses have happily agreed upon
いまここにいる私たちすべてのプリンセスは喜んで同意しました

The welcoming of Princess Leia Organa of Alderaan
オルデランのレイア・オーガナ姫をお迎えします

 

 

Well... Thanks, guys.
ええと、みんなありがとう
But I don't know really how to be Disney princess.

でも、私はどうしたらディズニープリンセスになれるのか分からないの

 

 

Well, we'll teach you.

いいわ、私たちが教えます



A Princess must be kind
プリンセスは親切でなければなりません

A Princess must be sweet
プリンセスはかわいらしくあらねばなりません

With elegance refined

洗練された上品さでね


You must refuse to ever eat
あなたは食事を拒否せねばなりません

Yes, watch how much you weigh
えぇ、体重に気を付けて

That way you will stay
そうすればあなたは

Small in every way

どこから見ても小柄でいられるでしょう

Till you're old and grey
あなたが年老いて白髪になるまで


(Chorus)
A Princess must be good
プリンセスは善良でなければなりません

She must know right from wrong
善悪をわきまえなければなりません

Shes does the things she should
プリンセスはすべきことをします


of couse she does them in a song!

もちろん歌のなかでね


Singing is the key

歌うことが鍵ですよ

Do take it from me

私からとらえて

Make sure you're in key

あなたのキーを確認して

Let your voice be free
あなたの声を解放してください



I've been alone with men for such a long time

私は長いあいだ男性と2人きりでした

Oh, how it's nice to make new friends

あぁ、新しい友人を作るのはなんてすばらしいのかしら

now that I'm here

いま、私はここにいる

I'm right where
私の居場所はここです

 

I belong right here proud and strong as I sing along!

私のいるべき場所で誇らしくそして強くともに歌いましょう!


Now that you've joined us

いまあなたは私たちに加わりました

we just have a quiestion

ちょっと質問があるのですが

how did you get your hair like that?
その髪はどうしたのですか?



Dibs on the Wookie
ウーキーに決定

I like hairy men!
私は毛深い男性が好き!

There she goes again!

また始まったわね



I'm so glad we're friends!
友だちになれて嬉しいわ!


A Princess must have class
プリンセスは気品を持たなければなりません

A Princess has good taste
プリンセスは良いセンスを持っています

She nevers lets chance to be dramatic go to waste
プリンセスはドラマチックな演出のチャンスを決して無駄にしません



When you're feeling blue

あなたの気分が落ち込んだとき

Shed a tear or two

一筋か二筋の涙を流せばいい

That's all you can do
それがあなたができる精一杯のこと

Till your Prince saves you
王子様に救われるまではね
 

 

(Chorus)
A Princess must be good
プリンセスは善良でなければなりません

She must know right from wrong
善悪をわきまえなければなりません

Shes does the things she should

プリンセスはすべきことをします


of couse she does them in a song!

もちろん歌のなかでね




Singing is the key

歌うことが鍵です

Don't we all agree
みなさん、そうでしょう?

Make sure you're in key

あなたのキーを確認して

Let your voice be free
あなたの声を解放してください



Life as a Princess
プリンセスとしての人生
 

Isn't always easy

それはいつだって生易しいものではありません

Choosing which shoes to use is hard!
どの靴を使うか選ぶことすら難しいわ


I kissed my brother

私は兄とキスしました

Eww you little hoe

えーっ、ビッチかよ

What!? I did't know!

なんですって?知らなかったのよ!

Fine, we'll let it go...
いいわ、そっとしておきましょう



Sometimes a Princess get's to be the hero
ときどきプリンセスはヒーローになります

She gets to fight and save the day!
彼女は戦い、窮地を救う!

Now you are ready

さぁ、準備はできましたか?

You are one of us

あなたは私たちの仲間です

So welcome Princess Leia

プリンセス レイアを歓迎します

 

 

Disney Princess Leia - Star Wars Disney Princesses!

AVbyte