[Intro: AJ]


Yeah-eh-eh

[Verse 1: Brian & Nick]
You are my fire
君は僕の炎

 

The one desire

唯一の欲望


Believe when I say

僕の言うことを信じて


I want it that way

信じてほしいんだ


But we are two worlds apart

でも僕らは2つの世界に分かれている


Can't reach to your heart

君の心に届かない


When you say

That I want it that way

君に言われると、そうしたくなる


[Chorus: Nick & All]


Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothing but a heartache

心の痛み以外なにもないよ


Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothing but a mistake

間違い以外の何ものでもない


Tell me why

なぜだか言ってよ


I never wanna hear you say
僕は君の言うことを絶対に聞きたくないよ

 

I want it that way

聞きたくないんだ



[Verse 2: AJ with Brian]


Am I your fire?

私があなたの炎?


Your one desire

あなたの唯一の欲望?


Yes, I know it's too late

そうね、そんなの手遅れすぎるのを私は知っているわ


But I want it that way

でも、私はそうしたいの

[Chorus: AJ, All & Brian]


Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothing but a heartache

心の痛み以外なにもないよ


Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothing but a mistake

間違い以外の何ものでもない


Tell me why

なぜだか言ってよ

 

I never wanna hear you say
僕は君の言うことを絶対に聞きたくないよ

 

I want it that way

聞きたくないんだ


[Bridge: Kevin with AJ]


Now I can see that we're falling apart

今、私たちがバラバラなのが見えるわ


From the way that it used to be, yeah

昔からそうだった


No matter the distance

どんな距離感でも


I want you to know

私はあなたに知ってほしい


That deep down inside of me
私の心の深い底にあるもの

[Reprise: Howie & All]

You are my fire
君は僕の炎

 

The one desire

唯一の欲望

 

You are (You are, you are, you are)

君は..君は..君は..君は..


[Interlude: Nick & All]


Don't wanna hear you say

君の言うことは聞きたくないよ


Ain't nothin' but a heartache

心の痛み以外なにもないよ


Ain't nothin' but a mistake

間違い以外の何ものでもないよ


(Don't wanna hear you say)

(君の言うことは聞きたくない)


I never wanna hear you say (Oh, yeah)
君の言うことを絶対に聞きたくないよ

 

I want it that way
聞きたくないんだ


[Chorus: Brian, All, (Nick) & AJ]
Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothing but a heartache

心の痛み以外なにもないよ


Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothing but a mistake
間違い以外のなにものでもないよ

 

Tell me why

なぜだか言ってよ


I never wanna hear you say 

(Don't wanna hear you say)

君の言うことは絶対に聞きたくないよ

(君の言うことは聞きたくないよ)

I want it that way

聞きたくないんだ


Tell me why

なぜだか言ってよ


Ain't nothin' but a heartache
心の痛み以外なにもないよ

 

Ain't nothin' but a mistake

間違い以外のなにものでもないよ


Tell me why

なぜだか言ってよ


I never wanna hear you say (Never wanna hear you say, yeah)

僕は君の言うことは絶対に聞きたくないよ

(君の言うことは絶対に聞きたくないよ)


I want it that way
聞きたくないんだ


[Outro: AJ]


'Cause I want it that way

だって、聞きたくないんだ

 

 

 

 


歌詞引用元