私は特別な花や木でいっぱいの美しくて大きな園を作った

私の園ではどの花や木も個性があって美しく特別だ

そしてそれぞれの場所へそれぞれの役名を果たして

私の心の中で大切な存在

あなたは私にとってかけがえのない存在であり

特別な花のようだ。。。チューリップ

 

私はあなたの才能や良いところさらには葛藤や弱点

あなたが自分について嫌だと思っていることも全て知っている。。。

 

なかなか克服できないでいる問題があるとも知っているしもやもや

あなたの強さや弱さや変なところやおかしなところも知っている。。。

 

その全てが合わさってあなたという特別の存在が出来上がっている

私はあなたの心の奥底にある願いも知っているニコニコ

 

あなたは時々自分を人と比べてしまう

自分の欠点に悩んだり恥ずかしくなったり

がっかりして自分が嫌になってくることもあるねショボーン

 

私はその全てを知っているけれど。。。

それでも私のあなたへの愛は変わらないことを覚えておいてほしい、、、

 

ニコニコニコニコニコニコ

 

I made a beautiful and big garden full of special flowers and trees

Every flowers and trees in my garden is unique, beautiful and special

Play each role and name at each places

And has an important existance in my heart

 

You are irreplaceable to meニコニコ

Like a very special flower チューリップ

 

I know all your talents and strengths

as well as conflicts and weaknesses 

That you dislike about yourself

 

I also know that there are problems that are difficult to overcome

I know your strengths,weaknesses, weirdness, and oddness

All of them combine to create a special existence called "you" おねがい

 

I also know the wishes that are deep in your heart

You sometimes compare yourself to others

Also, worry and embarrassed about your fault

 

Although i know all of that..........................

 

Please, keep in mind, that my love for you will not change.

 

ニコニコニコニコニコニコ