높아 
High

내 기분은 높아 
俺の気分はHigh

everyday I’m so high 

everyday I’m so high 

오해 마 no 떨 life 
誤解しないで no 大麻 life

오해 마 no drug life 
誤解しないで no drug life

오해 마 no thug life 
誤解しないで no thug life

오해하지 말고 봐 
誤解せずに見て

you know my life 

is like a movie shoot 

watch my life 

like a movie shoot 

오케이 컷 like a movie shoot 
OK カット like a movie shoot 

넌 몰래 사진 찍어 나의 무비 슛 
君は気づかぬうちに写真を撮る 俺のmovie shoot

oh you got a spoiler 

영화 같기도 드라마 같기도 
映画のようでもありドラマみたいでもある

어차피 걔는 못 믿어 
どうせあいつは信じない

그게 시청자의 맘일지도 
それが視聴者の心なのかも知れない

아마 그들이 원하는 건 
彼らが望んでいることは多分

내가 패배자가 되어 
俺が負け犬になって

질질 짜고 있는 다큐 아마도 
だらだらと泣いてるドキュメンタリー 多分

그게 진짜 영화일 듯해 
それは本当に映画のようで

내 동공 안에 몰카를 달아도 
俺の目の中に盗撮カメラを吊るしても

노래지네 내 삶처럼 
黄ばんでいく 俺の人生みたいに

이 앨범도 BLEACHED 
このアルバムも BLEACHED

까매지네 무대 위에 
黒くなる 舞台の上で

조명으로 태닝 
照明で日焼け

5년째 피사체 
5年間被写体

내 손가락은 계속 V 
俺の指はずっとV

인터넷 나라 악역들은 
インターネット国の悪役たちは

엄지만 빨고 핑계 
親指を咥えて言い訳

나를 보는 눈이 많아지는 게 
俺を見る目が多くなることに

둥글게 원이 그려지는 게 
丸い円が描かれていくことに

처음엔 고개 숙여지는데 
初めのうちはうなだれているのに

이제는 머리카락 설 
今はもう髪の毛が逆立つほど

정도로 찌릿해 
ピリピリして

설 정도로 찌릿해 
逆立つほどピリピリして

역시 내 팬들은 
やっぱり俺のファンたちは

제일 맨 앞줄에 자리해서 
俺の1番前の列で

나랑 같은 색의 조명을 쫴 
俺と同じ色に照明を浴びている

더 이상 엑스트라가 아니기에 
これ以上のエキストラはいない

높아 
High

내 기분은 높아 
俺の気分はHigh

everyday I’m so high 

everyday I’m so high 

오해 마 no 떨 life 
誤解しないで no 大麻 life

오해 마 no drug life 
誤解しないで no drug life

오해 마 no thug life 
誤解しないで no thug life

오해하지 말고 봐 
誤解せずに見て

you know my life 

is like a movie shoot 

watch my life 

like a movie shoot 

오케이 컷 like a movie shoot 
OK カット like a movie shoot 

넌 몰래 사진 찍어 나의 무비 슛 
君は気づかぬうちに写真を撮る 俺のmovie shoot

oh you got a spoiler 

don’t believe me just watch we 

at the movie shoot 

don’t believe me just watch we 

at the movie shoot 

don’t believe me just watch we 

at the movie shoot 

don’t believe me just 

don’t believe me just 

COMING TO YOU LIVE 

camera action 

some like Kardashian 

조명 너무 밝아 
照明がすごく明るい

저기 너 정신 차려 yeah umm 
そこの君 しっかりして yeah umm

one take 단 한 번에 
one take たった一回で

근데 그건 어려워 
でもそれは難しい

하의 실종 fashion의 
裸みたいな fashionの

woooooooo yeah baby 

다 넋이 나가버렸잖아 너 때문에 
気が抜けちゃったよ 君のせいで

wooooooooo 

girl you professional 

wow 서게 해 
wow 紹介して

girl you got me 

way up way up

YOU A BAE 

꿈이라면 don’t you wake me up 
夢なら don't you wake me up

wake me up 

love the way you 

looking at the camera 

oh god 넌 위험해 
oh god 君は危険だ

baby I think I might 

be in love with you 

만약 날 모르면은 
もし俺を知らなかったら

알려줄게 2017 기대주 
教えてあげる 2017年期待の星

래퍼들 틈에 trendsetter 
ラッパーたちの間で trendsetter 

so lemme groove with you 

girl right after this movie shoot 

let’s down a glass of wine or two

그런 다음에는 시킬 거야 주입을 
その次には入れさせて貰うよ

내 두 입술은 수줍은 그 튤립을 
俺の2つの唇は恥ずかしがるチューリップを

피게 할 수 있어 
咲かせることが出来る

그 수위는 19금 movie ooh 
その首位は19禁 movie ooh

난 Nasa ooh baby ooh 
俺は Nasa ooh baby ooh

I’m a get you way up 

cut 

수고하셨습니다 
お疲れ様です

높아 
High

내 기분은 높아 
俺の気分はHigh

everyday I’m so high 

everyday I’m so high 

오해 마 no 떨 life 
誤解しないで no 大麻 life

오해 마 no drug life 
誤解しないで no drug life

오해 마 no thug life 
誤解しないで no thug life

오해하지 말고 봐 
誤解せずに見て

you know my life 

is like a movie shoot 

watch my life 

like a movie shoot 

오케이 컷 like a movie shoot 
OK カット like a movie shoot 

넌 몰래 사진 찍어 나의 무비 슛 
君は気づかぬうちに写真を撮る 俺のmovie shoot

oh you got a spoiler 

don’t believe me just watch we

at the shoot

don’t believe me just watch we

at the movie shoot

don’t believe me just watch we

at the shoot

don’t believe me just

don’t believe me just

yeah