해는 어느새 저물고

今年もいつのまにか暮れようとして


난 찬 숨을 마셔

私は満ちた息を飲んで


You are my desire


내뱉는 건 오직 따스함만이

吐き出すのはただ温かさだけ


Somewhere we need to stay


그 곳에서 오늘 넌

今日私はそこで君を


Keep going down down


I want you to keep going down down


Turning me on


웃음을 짓고 있는데도

笑みを浮かべているにも関わらず


자꾸 왜 난 울 것 같은지

しきりに涙が出そうなのはなぜ


Feel me baby


Just do your dance


Feel me baby


Just do your dance


날씨도 잊고

天気も忘れて


마주 손을 잡고 나누어

向かい合って手を握って


서로 온기를

お互いの温もりを分け合って


Feel me baby


Just do your dance


Feel me baby


Just do your dance


(Feel me baby


Just do your own thing)


I'll treat you better better better


And Imma treat you right


찡그린 얼굴을 보여줘 baby

不機嫌な顔を見せて baby


네게 제일 어울리니까

君に1番似合うから


그대로 있어봐 움직이지 말고

そのままいてみて 動かないで


It's everything that I want 


내겐 넌

俺にとって君は


Keep going down down


I want you to keep going down


Turning me on


웃음을 짓고 있는데도

笑みを浮かべているにも関わらず


자꾸 왜 난 울 것 같은지

しきりに涙が出そうなのはなぜ


Feel me baby


Just do your dance


Feel me baby


Just do your dance


날씨도 잊고

天気も忘れて


마주 손을 잡고 나누어

向かい合って手を握って


서로 온기를

お互いの温もりを分け合って


Feel me baby


Just do your dance


Feel me baby


Just do your dance


(Feel me baby


Just do your own thing)