今朝は親子クラスがありました!
アーロンとサシャと一緒に徒歩でレッスンへ歩くもちろん、サシャは三輪車で三輪車
今日は可愛いお友達4組参加して下さいました英語
フォニックスもお歌も上手な1歳から3歳のお友達2人2人
アーロン先生のストーリータイムも良く聞けていましたねグッド!
レッスン来てくれてありがとうEnglish*
今しかない親子の貴重な時間LOVE一緒に学び楽しい時間を共有しましょうね親子(ママ&女の子)

レッスン前から眠そうだったサシャねんね帰りは三輪車に乗ったまま寝てしまいましたSAYU眠$コバートキミコのブログ


We had a lesson with mommies this morning. Aaron, Sascha and I walked to the lesson.
Of course Sascha went there by trike!!
4 members joined today's class. They are 1 to 3 year-old kids, can listen to phonics and sing songs well!!
They can also listen to story time by Aaron very well.
Thank you for coming to the lesson!
We have precious little time with our kids before they grow up. Let's share fun times learning English together!
Before the class, Sascha looked sleepy.
She started having a nap on the trike on the way back.