今日から英語のブログもスタートしますえいご皆様の英語学習にもなりますようにグッド!
今朝、昨日注文したサシャの三輪車が届きましたニコニコ
お昼ごはんの後に主人のアーロンが日本語の説明書を見ながら組み立ててくれましたにひひ

三輪車で私のお仕事(英会話レッスン)に同伴出勤(笑)しまーすGO

ママの私がお仕事の時はパパのアーロンがサシャの子守りです:)いや、サシャがパパの子守りかなべーっだ!

I will start writing my blog in English as well from today. I hope it can help you learn English.
The tricycle I ordered for Sascha yesterday arrived in the morning!
After lunch, my husband Aaron assembled it with Japanese instructions!
Sascha is gonna try riding the trike to mommy's work (teaching English)!
When I (mommy) work, Aaron (daddy) takes care of Sascha!
I mean, Sascha takes care of her daddy! hahahaべーっだ!