Limのブログ

Limのブログ

ブログの説明を入力します。

Amebaでブログを始めよう!
My name is willy,from Indonesia
I just want to have a Japanese friends,and learn Japan language
Because of,maybe I'll live in Japan soon..hehehe

Hope someone can teach me Japan language..
得意げ得意げ

Ohh!!i have something to say,for Japan girl  "わたしわ,あなたお愛しています"

Hahahaha