自分を取り戻し | <癒しの音楽>

<癒しの音楽>

心に届く贈り物!

あるがままに生きる

ひとの目をきにし
気に入られようとしたり
ひとに気にいられようと
無理やり自分を変えようとしたり
でも
自分らしさが一番

よりよい自分を求め
自分を磨くことは良いけれど。。




By Whitney Houston

 

Share my life, take me for what I am

私の人生を分かちあい、あるがままの私を受け入れて
Cause I'll never change all my colours for you

あなたの為に、私を変えることなど無いだろうから
Take my love, I'll never ask for too much

私の愛を受け取って、無理な事は望まない
Just all that you are and everything that you do
あなたのままで、あなたがする事なら何でもいいから
I don't really need to look very much further

それ以上の事は望まない
I don't want to have to go where you don't follow

あなたがついてこない処へは、決して行かない
I won't hold it back again, this passion inside

二度と迷うことはなく、この心の情熱は
Can't run from myself

逃げて何処かへ行ってしまうことなどないし
There's nowhere to hide

隠れる処もない
(Your love I'll remember forever)
あなたの愛、永遠に記憶の中
Don't make me close one more door

私が、また心を閉ざすようにはさせないで
I don't wanna hurt anymore

もうこれ以上、傷つきたくないから
Stay in my arms if you dare

勇気があるなら、私の腕の中に抱かれて
Or must I imagine you there

でなければ、あたなが腕の中にいると想像するわ
Don't walk away from me...

行かないで
I have nothing, nothing, nothing

私には、何もない
If I don't have you, you, you, you.

あなたがいなければ
You see through, right to the heart of me

あなたは、私の心を見透かして
You break down my walls with the strength of you love

愛の力で私の心の壁を打ち破る
I never knew love like I've known it with you

知らなかった、あなたと育んできたような愛は
Will a memory survive, one I can hold on to
記憶って生き続けるのだろうか、私が離さないでいられる記憶なら
Don't make me close one more door

私が、また心を閉ざすようにはさせないで
I don't wanna hurt anymore

もうこれ以上、傷つきたくないから
Stay in my arms if you dare

勇気があるなら、私の腕の中に抱かれて
Or must I imagine you there

でなければ、あたなが腕の中にいると想像するわ
Don't walk away from me...

行かないで
I have nothing, nothing, nothing

私には、何もない