日本のレスリー☆ | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

日本のレスリー☆

東京で住んでた時の写真アルバム、見つけました!!

懐かしい~☆

I found all my pictures from my Tokyo Timesラブラブ

Brings Back Memoriez*:..。o○☆゚・:,。*:..!!


なんか、全然違うレスリーみたい!

もっと…若くて幼くて…すごい…なんていうの…「楽しんでるレスリー」みたいな(笑)

香港も楽しいけど、

やっぱり日本のほうが友達多いし(もちろんカナダが一番多いけど)

毎日おもしろいことがあって、

…東京大好きでした!!


I totally looked different...

I was so ...young and naive lookin'!!... A very... "I'm having FUN!!" kinda Lesley !

Hong Kong is fun too but... oh gosh, I have so much more friends in Tokyo

(Of course most of my friends are in Vancouver tho...)

and everyday was a party when I was there...

I love Tokyo!! Sigh...


可愛い服いつも着てたし…東京ファッションかわいいから。


懐かしい~


日本のレスリー~!!ラブラブ


I always had nice clothes on... Fashion is a huge deal in Japan, eh?

Oooh, the memories...


THE JAPANESE LESLEY!! 音譜



Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba  

わかっ!(笑)NHKの撮影だったよ☆ 懐かしい~この写真!

I look like I'm 12 here!! Geez!

I was shooting for NHK then!

Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

親友の一人☆戸田れいちゃんです!

ちなみにれいの犬たちもあたしの親友です(笑)
With one of my best friends, Rei Toda !

Her doggies are also one of my best buddies...hehe