世界ギネス記録、ブレーキしました! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

世界ギネス記録、ブレーキしました!

パパが何年前にこの芸能人ゴルフ・クラブ開いたんですが、

ジャッキー・チェンさんとチャン・チー・ワイさんと一緒に。

100%のお金が、CHARITYにあげます!プレゼント

A few years back, Daddy, along with Jackie Chan and Eric Tsang, started an

Artist's Golf Association, called AGA.

All the proceeds they collect through this AGA, 100% of it goes to CHARITIES.


ちょうど先月このクラブが中国の田舎にいろんな学校を開きました!

本とか家具、学校のビルも

全部 このゴルフ・クラブのCHARITYのお金でした!グッド!

おもちゃやキャンディーや、ペン&ノートブック、あげたりして、

学生たちすごい喜びました。

テレビももってないから、パパのこと知らなくて

「すごい優しいおじいちゃんでした」って言われたそうです!ラブラブ

Just last month, Dad flew to China to check out this school they built.

The building, the furniture, the books... all were bought from the kind donations of AGA.

They kids don't own a TV so they had no idea who Daddywas!

But they were super happy when Dad gave them new notebooks and school supplies, along with a few toys and candies too!!


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba


そして、パパがこの間

中国 四州5・12地震に

CHARITY ゴルフ・イベントやりました!


世界ギネス記録をブレークしました!

千人以上、CHARITYのために、

ファンと一緒にお金DONATEして、

ゴルフ・ディーしました!

So recently, AGA and some other Golf Associations, decided to hold a HUUUGE event to donate to the Shi Chuan 5.12 Earthquake Relief Charity.


OVER 1,000 PEOPLE!! Golfin' together!!


すごい人数!Check it out!!

Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba


パパどこだろう…


あっ!みつけた!


Hmm.. I wonder where my Pops is...


Oh!!


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba


(笑)かわいい(笑) Too cute!! いちご


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba