マリアのCD! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

マリアのCD!

マリアのCD、買いました!ラブラブ


ずっと探してたんですけど、

やっと見つけて感動して涙が出ました!!

…相変わらずの泣き虫レスリーです!(笑)


マリア~!おめでとう!!


(すっぴんですが、

ちなみに買った瞬間のEMOTIONは、

これでした(笑) 写真撮って!!撮って!!って友達に頼みました!)


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

I finally found my best friend MARIA 's CD in Hong Kong yesterday!!

The moment I saw it in the shelves, I freaked out and started bawling!! LOL

I'm SO proud of her...

And OF COURSE, I love the song too!! べーっだ!


Here's a silly pic of me being an emotional wreck when I bought the CD haha...

(Sorry for the no make up ness!! Hehe)