お疲れ様でした! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

お疲れ様でした!

Premiere Event 終わりました!

写真みせるねラブラブ


The Premiere at the HKIFF is over!

I'll show you pictures from my camera, k? ラブラブLesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF1  「いってきま~す!」 On my way(・∀・)




Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF2  加藤さん!ラブラブ日本のお兄ちゃんラブラブ With my brotha from another motha, Kato Masaya ('-^*)/


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF3  レッド・カーペットの前にみんなさんがGrand Hyatt ホテルで集めました!ダンニエルと加藤さん!Before we all walked the Red Carpet, the cast and crew chilled at the Grand Hyatt. Daniel Wu & Kato Masaya!音譜


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF4  レッド・カーペット後!After the Red Carpet, resting...


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF5  香港国際フィルム・フェスチバルドキドキ Hong Kong International Film Festival 音譜


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF6  加藤さんとパパと Deep Conversation (笑) Daddy and Kato san talkin' it up deep, baby 得意げ


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF7 舞台挨拶にいきま~す!Goin' up on stage...


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF8  チョキ


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF9  レスリー見つけられる?ジャッキーさんの後ろにいます(笑) Can you find Lesley? LOL I'm right behind Jackie/Daniel... Lord, I'm short...


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF10  そろそろ映画始めます!パパと加藤さんの隣に座りました。The movie's gonna start soon!! Yikes!!!


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HKIFF11  ただいま~ お疲れ様でした!ヘア・ピンをとれたら、髪がぼさぼさ!(笑) I'm home!! Check out my rockin' hair after I took out the hair pins... lol


初めての映画なので、

すご~く緊張して、

見たくないぐらい

すごい恥ずかしいです(笑)


…演技へたっ。


…頑張りました(笑)


Since this is my first movie... I'm totally nervous about it.

I almost didn't want to watch it!!!


Man...


I suck at acting. LOL I kept covering my face with my purse... oh man, oh man...


...I tried, though!!! haha...


でも、

本当に本当に、

とってもいい映画なんで、


是非みんなさん、

見てください!!!


すごくいいStoryだし、キャストもすごいし、

Wow…


是非、是非、


みんなさん

見てね!!


日本だと、


5月1日にCinema Releaseします!


But really,

PLEASE PLEASE,

Watch this movie!! It's AMAZING!!


The Story, The Cast, The Director of course... ラブラブ


You must check it out!!!


If you're in Japan, it's out May 1st.

If you're in Hong Kong, it's out April 2nd.



おやすみなさい三日月


Nighty night! 星空