Happy White Day! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

Happy White Day!

Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-HWD

ちょっと遅いけど…


みんなさん、

Happy White Day!ラブラブラブラブ

昨日何しましたか?


最近香港 寒くて風強くて、あんまり外出ないんですけど、

マンションの駐車場で、

これがありました!ドキドキ


Happy White Day, y'all!

How's everyone doing?さくらんぼ


Hong Kong has been so cold and windy recently, I try to stay at home as much as I can.

I went out to grab some groceries last night, and look what I found in the parking lot!


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Heart


ハートみたいですね!ラブラブ!

香港人って、何が「ホワイト・ディー」か知らなくて、

一緒に祝ってくれる人もいなくて

(ちなみに親友に電話して「せっかくホワイト・ディーだからディナーでもしようか?」って言ったら、「What's White Day?」という返事でした。)

このハートみてちょっと感動しました(笑)あせる

東京の友達に会いた~い!と思いましたね。


Aww it's a like a cute little heart!!

You see, Hong Kong peeps don't really know what White Day is,

so I didn't have anyone to celebrate this 'holiday' with (-。-;)...

So I saw this... pile of leaves and flowers, and thought to myself,

"Aww... atleast SOMETHING's saying Happy White Day! to me" lol目

How sad... 汗 I miss my friends in Tokyo...