こわっ!! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

こわっ!!

昨日はFamily Dinnerでした!全部ホーム・クッキングで、すごい美味しかったです!

もちろん、中華でした!

Yesterday, we had a nice family dinner!

Home cooking's the best... I love Chinese food!


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Family Dinner


ディナー終わったら、おばさんとJazzのラウンジに行きました!カラオケ

After dinner, Aunt Kathy and I went to a Jazz Lounge...音譜


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Jazz Club2


ねぇ、ねぇ、

想像してみて、


恋人とラブラブ・タイム。

HUG&KISSしたりして、

ライブ・ミュージックをEnjoyして…


気ついたら…

誰かが…

後ろにいた!!


So, try to imagine...


You're being all mushy with your boyfriend/girlfriend...

Gettin' a little tipsy, feelin' the romantic jazz music...


When suddenly, you realize...

There's someone behind you!!!!


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Jazz Club1


こわっ!!!!

幽霊みたい!!!!


実は、ホームレスのおばさんでした(笑)

Jazz好きで、そこにいつもいるらしくて…


でも怖い!!!(笑)


What the hell is that?!!!!

She's like a ghost!!!!


Haha...naaw... it's actually a homeless lady.

She apparently always chills there coz she loves the live band.


But man... that's one scary pose lol