お疲れ様でした! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

お疲れ様でした!

パパかっこいい~ラブラブ そのセーターは、MISSONIです!似合いますね得意げ

あたしのブーツは、もちろん一番好きなブランドのベッツィー・ジョンソンです!

Daddy's so handsome today, isn't he? (^o^)

He's rockin' that Missoni sweater!!

I'm wearin' my favorite boots, of course by Betsey Johnson!

Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Press Con1

結構 緊張したけど、

頑張りました!…(笑)音譜

I was quite nervous, but hey, I did my best!


あまりにシャイになっちゃって自分でもびっくりしました。

カメラとかこういうプロモ・イベントは、もう慣れましたけど、

やっぱり今回はパパとかお兄ちゃんじゃなくて、

あたしのプロモ・イベントだったから、目

上手く話せなくて、

普通より「かわいいシャイ・ガール」でした(笑)むかっ

がはは…絶対みんな 「なんだよ、このぶりっこ!?」と思ってる(笑)

I was quite shy and quiet, I even suprised myself!!

I'm totally used to camera's and press conferences and what not,

but this time it's not my Dad or my Brother's... I'm not just a spectator!

So I was quite shaky this time, since I actually had to TALK!!

I'm pretty sure everyone there was like "Ugh, that fake kid!" LOL

All I could do was smile man... smile, and be cute!!! Haha...


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Press Con2


ジャッキーもいて、得意げ

久しぶりにHUG HUGしましたラブラブ

ジャッキーの息子が、あたしの親友の一人で、

最近彼もすごく忙しくて香港にいないし…

会えなくて悲しいです(´□`。)

Of course, Jackie Chan was there as well.

Felt so good to give him a big hug ドキドキ, it's almost been a whole year since I've last seen him.

You know, his son Jaycee is one of my dearest, bestest friends ever... I'd die without him!!

He's recently super busy...not even in Hong Kong!

Sucks how we haven't been able to chill recently...

「ジェーシーいなくて寂しいでしょう?」って言われました(笑)あせる

あたしって、そんなに寂しがりやなのかな?わかりやすい?(笑)


Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Press Con3


ちなみに、今日のかばんは、昨日もらった(LATE!)誕生日プレゼントです!

ベッツィー・ジョンソンのかばんです!かわいいですね~キスマーク

Check out my bag today! It's a late bday present from my girl, Jing!

Betsey Johnson, baby!! Woot Woot!! アップ