中孝介さん | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

中孝介さん

中孝介さんが香港に来ました!ラブラブ

お兄ちゃんの番組に出たのでちょうどあたしが仕事なくて会いに行きました( ´艸`)

ライブきいて、声が優しくてとても良かったですね!

久々日本語しゃべれてちょっと緊張しました(笑)「あの…あの…はじめまして」みたいな(笑)

Atari Kousuke is in Hong Kong for promotion!

He was on my brother's show yesterday, so I decided to drop by and visit them (^▽^;)

I heard him sing live, and his voice was so sweet and soft, he really is a great singer. It's refreshing to hear non-typical-pop vocals, he really inspired me!
Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Atari


番組の他のゲストが香港のラップGroup「農夫」でした。二人が日本大好きで「お願いだから東京に連れて行ってくれ!!」って(笑)かお 「いや…断ります。」って返事しました(笑)

あたしだって東京行きたいもん目仕事があるからそんな簡単に行けないよぉ~


Hong Kong's Rap Group, FAMA ("Long Fu") was the other guest on the show.

They're so hilarious, at the end of the show they grabbed my brother and hug him so hard that his even fell off LOL My bro was so shocked he almost fell!!
Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Long Fu

お兄ちゃんです得意げ My bro Benji ♪(*^ ・^)ノ⌒☆
Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba-Goh Goh