よ~しっ!! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

よ~しっ!!

退院してから初めて外出ました。

まだ90歳のおばあちゃんのスピードで歩いてるけど、出た瞬間に感動オーケストラ音楽が聞こえたようにすごい嬉しい&幸せタイムでしたね(笑)

手術の傷跡はまだ100%治ってないから、いろんな物食べれないです。

ず~っとお粥とかスープ飲んでます。つまんないっす(笑)

だから、今日出て、パパと兄と兄の親友と和食レストランでディナーしました!

生魚とか黒いソース(だから、おしょゆとか)はもちろんダメだから、

たまご寿司と野菜&豆腐スチュー食べました。

ま、すごいおいしい物じゃないけど、

とにかくお粥じゃなくて嬉しかったです!(笑)

I went out for the first time since leavin' the hospital and being cooped up, healing in my room!!!

Woot Woot(*゚ー゚)ゞ!!

I still walk at the speed of a 90 year old woman, but it was such a special moment, that the second I stepped out of the door, I almost heard orchestra music ringin' in my ears! Hehe...

My surgery wounds are of course not healed yet, so there are many things I can't eat.

I've been eating congee and bland soup for the longest time now, I'm almost going crazy!!

So I went out tonight to a Japanese restaurant with Daddy, my Brother, and his bestfriend.

I can't have fish or dark colored sauces (therefore no soya sauce!), so I had

Tamago sushi, and Veggie&Tofu stew.

Hey, it's not much, but atleast it wasn't congee, right?! にひひ


実は、

レスリー…

3キロ落ちました。写真じゃわかるぅ~?

…Noだね(笑)

何でだろう、ずっと昔からあたしはどれぐらい体重変わっても

ルックス変わらないんですね…

肉じゃなくて骨が太ってるからかな?(笑)

Ya know, I lost 6 pounds.

I don't think you can tell through pictures though...

Ever since I was in highschool, no matter how much weight I gain or lose,

You can't tell at all!!

Maybe it's my bones that are "fat", and not my "meat"! Gahaha... Just kiddin'.

I don't really care... kinda べーっだ!



Tamago


Anyways,食事終わって家に帰ったら、

すごいキレイなお花BasketとBalloonsと熊ちゃんがドアの前にありました!!!

カードはあたしの名前と住所だけだったから、

誰からもらったか全く分かんなくてすごいConfuseしました。

何時間も考えて、香港の友達みんなに電話して(がはは、恥ずかしい!)

みんなに「えっ?違うよ、私じゃないよ!」って言われた。

急に、カナダの大親友オードリーちゃんから電話来て、

「どうだ?!!驚いたぁ?」って聞かれて、

オードリーだぁ~!!!!と思って!!

びっくりして感動してすぐ泣いちゃいました!!!

遠いカナダにいるのに、香港に電話して、その花・Balloon・Teddy Bearをオーダーしたらしいです!

優しい~

オードリー愛してるよん、ありがとう!!*チュウ~*

Anyways, so I went back home after dinner, and outside my door, was a gorgeous flower basket, balloons, and teddy bear!! The card only had my name and address on it, so I had no idea who sent it to me!

I was so confused, I kept calling around asking people in HK (oh, how embarrassing Gahaha) if they sent me those flowers. They were all like "Umm..no..." (・・;)

Suddenly, I get a long distance call from Canada...

It was my best friend Audrey.

"Well, do you like it?!"

Gaa!! It was Audrey!! Even though she was all the way in Edmonton!!?

I was so touched, I started crying right away... she's just...the world's most sweetest darling ever!!

Love u, gurl. You awesome. MWA!! キスマーク


Fleurs

Yellow Rose