兄の初スキャンダル | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

兄の初スキャンダル

Bro3


違いますよ、みんなさん!違います!

Nope, Nope, Nope, Nope.


さっきずっとお兄ちゃんと二人で笑いました。だって、この写真やばくない?!(笑)

I was just laughing with my brother a while ago... I mean, isn't this picture just... YUCK?!! lol


Bro4

「俺って、本当にそんな顔するの?!」って言ってたお兄ちゃんが、今ショック中です。(笑)

確かに、今まで見た事ないぐらい気持ち悪いお兄ちゃんの写真ですね。

みにくっ。(笑)ははは…

"Do I seriously look like this?!!"

My darling brother is still quite in shock LOL

But I gotta say, man...this gotta be on the worst pictures I've ever seen of him.

Lord!! (((゜д゜;)))

Bro1