1960's Party! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

1960's Party!

60s

来週はお姉ちゃまの「胡蓓蔚」とスタイリストちゃまのAlex君の誕生日なのでケーキ

昨日みんなでパーティーしました!テーマが1960’sでした!

Next week is my darling sister from another mother, Paisley Wu & my stylist Alex's Bday!

So we party'd it up last night, 1960's style!!


ラブラブラブラブラブラブ

60年代って言うと、やっぱりビートルズとかTwiggyですかね!

あたしがHippieで行きました!チョキ

どうですか?OKそう?(・ω・)

I searched around for suggestions on what exactly 1960 style was, and apparently it was all about Twiggy and The Beatles!! So I decided to go as a Hippie!

Well? What do you think? 得意げ

hippie1


ラブラブラブラブラブラブ

バースディー・ガールの「胡蓓蔚」ねぇちゃんです!

エイミー・ワインハウスでいったけど…2008年じゃないの?(笑)

あたし「えぇ?現代じゃん!」って言ったら、

「エイミーStyleは60年代だからさ」って言われました(笑)あせる

The sexy Bday girl, Paisley Wu!!

She dressed up as Amy Winehouse. Umm... isn't that 2008?!!

I complained and whined like a little girl, and she said "HEY!! Amy's style is 1960's, ok?!" LOL

She looked HOT, baby!! メラメラ

paisley

ラブラブラブラブラブラブ

バースディー・ガールの旦那さん、ミュージック神様の「單立文」さんです!完璧にビートルズですね!すごい!目

Bday Girl's Darilng Hubby, The Music Genius, Pal Sinn 音譜

He's totally BEATLES, huh?!

beatles


ラブラブラブラブラブラブ

バースディー・ボイのAlex君と、お兄ちゃんと、お兄ちゃんの幼なじみHerman君です!

彼たちは、1960’s香港のヤンキです!がはは 気持ち悪いですね!(笑)

カツラ x 透明なダサイ服 x 高いパンツ(笑)

Bday Boy Alex & My Brother & My brother's bestfriend since kindergarden, Herman!

They're 1960's Hong Kong Gangstaaaz!! LOL So gross, ain't it? I LOVE IT!!

Wig x Sparkly see through disco shirts x high waisted bell bottoms!! LOL

60s mob


ラブラブラブラブラブラブ

タレント・デザイナー・画家の「クイーニー・チェン」さんです!ラブラブ

Talent / Designer / Artist Queenie Chan!! Lookin' hot gurl!!

queenie


ラブラブラブラブラブラブ

お兄ちゃまの「張敬軒」です。彼は本当に香港の一番うまい歌手だと思います!マライア・キャリーの高さぐらい歌えるんですよ!コンサートに行ったらびっくりしますよ!うますぎて!!

My darling brother, Hins Cheung! He is seriously the best singer in all of Hong Kong!

He can sing as high as Mariah Carey! If you go to his concert, you'll MELT!!

hipster

ラブラブラブラブラブラブ

60年代風に、みにくくてダサくてすごい簡単がケーキを焼きました(笑)

「お誕生日おめでとう、有名人のPaisleyちゃんとイケメンAlexくん」って書きました(笑) ははは…

Representin' the 1960's, I got them an ugly, plain, boring, simple bday cake!! lol

It says, Happy Birthday Big Superstar Paisley & Hottie Alex (・∀・)

cake


Paisley & Alex、お誕生日おめでとう!

愛してるよぉ~!キスマーク

Happy Birthday, Paisley & Alex!! I love you guys!! Mwa mwa mwa!!

hippie2