お兄ちゃんの誕生日(^^) | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

お兄ちゃんの誕生日(^^)

10月29日がうちのお兄ちゃんの誕生日だったので、パーティーしました。プレゼント

すごいPrivateで小さいなパーティーでしたけど、

とても楽しくて親しい友達とカラオケしたりTalkしたりして最高でした!ラブラブ

あたしがお兄ちゃんに、面白いコメディー・ラップ・ソング作って、それをプレゼントしました!(笑)

大成功でした!(*゚ー゚*)

October 29th was my brother's birthday, so we PARTY'd it up!!カラオケ

It was a very private, small little gathering. All his close friends together, chatting about recent events and singing our favorite songs... it was great!!

For this year's bday present, I wrote my brother a comedy rap song... LOL チョキ



Benji Bday


一番上、左から3番目の人は「陳偉霆」という歌手なんですけど、帽子かぶってメガネかけたからずっと成宮寛貴に似てると思って(笑)一秒だけでも東京にいる!って感じがして、ちょっとさびしくて恋しくなちゃった。あせる真ん中にいる赤い帽子の人はもちろんお兄ちゃんで、顔がケーキだらけ!ははは…

The guy in the top row, 3rd from the left, is Hong Kong singer, William Chan. He had his hate and glasses on, and he looked SO much like Narimiya Hiroki! I kept staring at him, and just for that one second, I felt like I was in Japan again! (/TДT)/ Sigh...

The person in the middle with the red cap is of course my dear brother. And yes, that is indeed, cake all over his face LOL 鏡餅


お兄ちゃん、お誕生日おめでと~!

Happy Birthday, Bro! Love Ya!!ドキドキ