パジャマで… | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

パジャマで…

最近忙しくて寝る時間がなくて体が痛くなりました(>_<)

だから今夜は、パジャマで足マッサージに行きました!あし

ここは家からドライブ3分だからいつも行ってま~す!

東京に行った時いつも六本木にあるマッサージ・スパーに行きました。そこで働いてるおばさんたちはみんな台湾人だったから、いつも中国語わからないふりをして、マッサージしながら彼女たちの話とかGossipを内緒で聞きました(笑)一回、「この子肌キレイ」って言われて、ちょっとうれしかったわ(笑)中国語で「ありがとう、あたしもそう思います」って冗談で言おうかなとずっと迷ったけど、結局沈黙のままでマッサージをEnjoyしましたにひひ



ashimas

I've been so busy recently, I haven't had much time to rest... my body's starting to ache all over!!

So I went to a nice foot massage today... in my PJ's lol!! This parlor is like.. a 3 minute drive away from my house, so I always go there whenever I need some TLC ニコニコ

When I was in Tokyo, I always went to this one place in Roppongi. The whole massage parlor was owned by Taiwanese women, and I'd always pretend not to understand Chinese and eavesdrop on their gossips!! Hahaha...

Once, they were talking about me, saying stuff like "Her skin's really nice" (Thank goodness it was a compliment, eh?! Can you imagine if they were saying something bad?! Ouchies!)... I was contemplating whether or not to say "Thanks, I also think I have nice skin." in Chinese as a joke... but then I ended up not saying anything and enjoyin' my massage lol 温泉