うける(笑) | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

うける(笑)

昨日のディナーはカニでした!

We had HK Hairy Crabs last night! ( I know, I know, the name sounds horrible! haha)
kani

hugcrab

「レスリー、HUGしてくれぃ~」(笑)

"Come on, Baby, gimme a huuuug" lols


最近香港で話題になってるんですけど、

お兄ちゃんの番組で出た…歌手が…(笑)すごいですね…

新しい William Hungって呼ばれてる ははは 面白いから見て見て!!

生放送だから、お兄ちゃん笑わなくてすごい!!ははは

Recently, the "Hot Topic" of Hong Kong, is THIS video!!

This dude went on my Brother's Music Show on TVB...and oh lord...he's umm... GREAT!!! べーっだ!

Everyone's calling him the new William Hung, so it's pretty darn exciting!! Haha

It was live... I personally think that my brother needs a trophy for not laughing!! グッド!


( 1:25から見てね!ダンスはじまるから!笑)

Check it out, y'all! If you don't understand Cantonese, fast foward to 1:25...coz THAT'S when the DANCE begins!!! haha...