久々のOFF!! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

久々のOFF!!

Hi, みんな~!お元気ですか? I'm Fine, Thank You!! チョキ



mewanchai

ミーティングと作曲が全部終わったんで、今日は久々のOFFです!

朝早く起きて、「胡蓓蔚」姉ちゃんと「韓君婷」と一緒にプールで泳ぎました!

すご~く晴れてて気持ちよかったです!…でも家に帰ったら、鏡みたら、全身が真っ黒でした…(笑)

最悪だわぁ~ ビキニ・ラインだけが白いで、OH MY GOD!!(笑)

もう、黒人レスリーですね!目

I got the day off today, so I woke up early and went swimming with Paisley Wu and Belinda Hamnett.

It was SO sunny, the pool was so bright and warm and just...oh so perfect!!

Unfortunately... once I went home, and looked into the mirror... I was shocked to see that I was PITCH BLACK!!! Man, just an hour out in the pool makes me tan like crazy!!! I got a very visible tan line too, it's not very attractive haha...叫び

mebelindapaisley


今日のランチはヤムチャでした!安くて美味しかったです!

あたし一番好きな Dim Sum は、チャ―シウパウ(叉燒包)とシューマイです!ヤムチャすると必ず頼みます!

あなたは、なにが好きですか?目

We had Dim Sum for lunch! SOOO yummy!!

What's your favorite dim sum? Mine's gotta be BBQ Pork Buns and Seew Mai!!

yumcha


夜になったら兄の雑誌撮影に行きました!

今回のテーマは「オリンピック」だそうなので、お兄ちゃんがずっと選手みたいにジャンプしました…

I went to visit my brother at his magazine shoot.

The theme of it all was "Olympics", so he was jumpin' up and down the whole time!!!あし


ジャンプ 1 …

Jump 1...
goh5


ジャンプ 2 …

Jump 2...

gohj3


ジャンプ 3 …

Jump 3...

gohj1


ジャンプ 4 …

Jump 4...

gohj2


…(笑)お兄ちゃん、お疲れ様でした!!(笑)あせる

... Wowza!! Workin' Hard, Bro!! グッド!


goh4