ごめんね~! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

ごめんね~!

最近ずっと作曲してるから、忙しくてなかなかブログUPLOADしなくてごめんなさい!得意げ

I've been so busy with writing songs recently, I haven't really had to time to upload this blog.

Sowwies!!しょぼん


みんな、お元気ですか?~ 最近何してますか?

日本の天気はどうですか?まだ暑いですか?あせる

香港はね…昨日はレベル9台風で、雨がすごくて涼しかったけど、今はまた HOT SUMMER!!にもどりましたね…

Anyways!! How are you guys? What have you been up to?

Is Japan still crazy hot?メラメラ

Hong Kong just went through a Number 9 (that's high!!) Typhoon, and it was all rainy and cool for a few days, but now... it's back to HUMID 'n HOT weather again!! Yikes! Better get the sun screen out...


今朝おばあちゃんとおばあちゃんの友達たちとランチ食べに行きました!

正直、最初は「絶対つまんない!」と思ったけど、

行ったら…今まで経験した事ないぐらい楽しいランチでした!!

あたし、22歳の女の子 と

6人の 80歳+のおばあちゃんたち

= 最高です! (笑)音譜

ずっと昔の話してて、面白かったです!

「ADULT」系な話もしてしてあたしがビックリしました!(笑)あせる


grannies

Nai

I went to an early lunch with my darling Grandmother today. It was lil ol' me with a bunch of her friends... lol

I gotta be honest, at first I was kinda dreading it, like "Oh my gosh, this is going to be so boring!!"

But turns out, 22 year old me + 80 year old grannies = FUN FUN FUN!! Haha!!グッド!

They talked about the past, which was very interesting,

And before I realized it, they started talking about... well... "adult" stuff, if you know what I mean!!

LOL Can you imagine my shock?!!

Too Funny!にひひ


いいニュースがあります!

あたしのだ~い好きなブランド、「Ed Hardy」のデザインナー、「Christian Audigier」が

今日からレスリー・スポンサーになってくれました!ラブラブ!幸せ~!

彼がデザインしている服がすごい特別で、カッコイイです!カラフルで、LESLEY STYLEですね!

お楽しみ~!チョキラブラブ

I got some great news!目

One of my favorite brands, "Ed Hardy", is going to be sponsoring me from now on! I'm absolutely in love with Christian Audigier's work, and I'm so excited to wear their gorgeous clothes!

Ed Hardy's got quite the special, colourful style, so it's definitely something I would buy!! べーっだ!

Can't wait!!





PS


DVDショップに行ったら、「Old Movies Section」でこの映画がありました…

タイトルは…「女が人の頭を売ってます」です…  こわっ!!!!!叫び


lsh

I went to the DVD shop today, and in the "Old Movies Section", they had this movie...

It's called... "Lady Sells Heads" LOL... what's going on here?!! むっ