Night Out | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

Night Out

mp3

女優「應采兒」とディナーしました!去年彼女はパパと中国でドラマやってて、それがきっかけで会いました!本当のお姉ちゃんみたいなGood Friendです!ラブラブ

会うたびに恋話ばっかりします!(笑)とまらないんです!一緒にいると「うるさい」って言われます!(笑)

I had a lovely dinner with HK actress Cherrie Ying last night! I actually met her on the set of my Dad's drama in China last year, and we've been good friends since! She's like a very fun older sister... we're both the same type of people : crazy and exaggerated!! lol...べーっだ!

Everytime we see each other, it's all joke joke joke, gossip gossip gossip!! I'm sure the people sitting next to us at the dinner table were quite annoyed haha...得意げ


sala


ディナー終わったら、俳優 「安志傑」と他のアメリカン友達と一緒に Billiards / Ping Pongラウンジに行きました!

After dinner, we went out to this Billiards / Ping Pong lounge with Andy On.

3bananas