台風@香港! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

台風@香港!

またカナダの友達が香港に来たので、朝から彼女と買い物しました!(笑)またショッピング中毒ですね…(笑)

ランチは台湾 Style 「車仔麺」でした!

麺種類とか太さとか、

スープの辛さとか、

全部自分で選べます!

あたしはびーふんで、レベル3辛さで

「豚紅」(豚の…血ですね…気持ち悪いでしょう?(笑)でもとてもおいしいですよ!!)とコラーゲンを頼みました!得意げ
Another one of my dear friends from Canada came to Hong Kong!

And of course, the first thing we do, is SHOPPING!... Yes, yes, the shopaholic Lesley has kicked in again!

For lunch, we had Taiwan Style "Che Zai Meen". You can pick everything from the type of noodles to the spicy-ness of the soup! I picked Vermicelli x level 3 spicy-ness x pig blood ( I know, sounds gross, but it's SO good!) and Beef Tendons!ニコニコ

chezaimeen1


chezaimeen2

全部で150円でした!(笑)これで貯金できるわ!(笑)

This was like, just over a dollar USD!! グッド!

夜になったら…すごい台風でした!

本当は家にいたかったけど、友達がせっかく香港に来たから、

結局カラオケに行きました!音譜

Even though the Typhoon hit Hong Kong later that evening,

My girl and I ended up going to karaoke... we didn't want to waste her day in Hong Kong, right?べーっだ!


「洋楽・女・歌手」調べたら、これが出てきました!

…あれは…本当に Gwen Stefani?!!! (笑)(笑)…誰??(笑)

So, I was checking out what kind of songs I should sing, right? I go to "American/Female/Singers"... and I think they got some of their pictures messed up! Haha... check out Gwen Stefani!!

...Who...Who is that?!はてなマーク


notgwen


「香港・男・歌手」調べたら…うちのパパが出てきました!! (笑)

…パパって…歌手でしたっけ?(笑)

チェックしたら、パパのドラマの曲でした!グッド!

And when I looked at the "Hong Kong/ Male/ Singers"... My dad showed up!!! lol

...Daddy a singer?!! にひひ

I selected it, and turns out that it was all songs from this past dramas haha...


dadkaraoke

帰り道です!写真じゃよく見れないかもしれないけど、雨が本当にすごかったです!!

You can't really tell from the pictures, but it was seriously POURING outside!! Like, almost flooding!

The typhoons in Asia are crazy, huh?ショック!


typhoon2

typhoon1