彩華!! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

彩華!!

あたしのだ~いだ~いだ~い親友、伊藤彩華ちゃんが昨日香港に来ましたぁ~!!!!

会いたすぎて「久しぶり~!!」って言ったらハグしてすぐ泣き出しました!!

きゃ~幸せラブラブ

My bestest friend in the whole wide world, Ito Ayaka came to HK yesterday!!

I missed her so much... Once I saw her, I started bawling my eyes out!!

Ooh, I'm so hapy she's here! ドキドキ

A2

日本から引っ越してもう半年たちましたね…彩華と毎日メール&電話したんですけどやっぱり会わないと I MISS U!!になっちゃうんですよね!

I've already been out of Japan for over 6 months, huh?... We mail and call each other everyday, but I still missed her a LOT since we don't get to be physically together, you know?! I can't have those midnight gossip talks with her, or shop around with her...


昼からディナーまでずっとモンコック「旺角」で買い物しました!バーゲンとかは出来るから、すごく安く買いました!靴が200円とか!

We spent the whole afternoon in Mong Kok!! We bargained with the clerks, and ended up buying lots of cheap stuff!! We got shoes for like, 2 bucks!!!

A1

香港って最高ですね得意げ とにかく怖い顔をして「いくらぁ~?!」って言えば、50%OFFになっちゃいます!(笑) 弱い声じゃダメですよ!

Hong Kong's great, isn't it? I mean, all you have to do is make a scary face, and ask them "How much is this?", you'll get like 50% OFF! lol... Make sure you don't have a weak voice, coz these sales people can smell fear!!


夜になったら、パパとお兄ちゃんと北京料理食べました!

北京ダック、レタス巻き…美味しかったぁ~!

We went to dinner with Dad and my brother. We had Beijing Food!

Beijing Duck, Lettuce wrap... Mmm... It was SO good!!

pekin


ディナー終わったら、船乗って九龍サイドから香港サイドに行きました。

ゴンデラ乗って、山の一番上まで行きました!!「ザ・ピーク」っていうところでした。

高かったから、霧がすごすぎて、景色がちょっと見にくかったよぉ~残念!

After Dinner, we went on a boat to go from the Kowloon side to the HK side.

We then rode a train thing up this mountain, and went to the top, called "The Peak"...

It was kind of foggy up there, so we could barely see the night view...

A4


また九龍に戻ったら、二人が疲れてて、帰る前に足マサージに行きましたべーっだ!

幸せ(笑)ラブラブ

We got back to Kowloon, and decided to go get a food massage before we went home!

Tehehe...

A3


そういえば、VIPルームでやってもらいましたけど、

彩華があたしの隣に座って…

誰があたしの前だったと思う?!


なんと、


香港のスーパースター~!!!!

Aaron Kwok!! 郭富城!!! すごくない?!(笑)

前回会った時、あたしが12歳だったから、絶対あたしの事覚えたいないですね…

しかもマサージ中だったから、「すみません、レスリーですけど 覚えてますか?」って言うわけないしね(笑)きまずくなっちゃいそう~(笑)


マッサージ終わって、2人がバイバイって言って帰りました。

彩華、

I LOVE YOU, GIRL!!! 大好きだよ!

又明日ね目


Oh and speaking of massage,

We got it done in a private room, right?

Well, Ayaka was sitting beside me, and

You know who sat in FRONT of me?!!


It was...


Hong Kong's HUGE Super Star, Aaron Kwok!!! LOL

How Random?!!!

Last time I saw him I was 12, so I highly doubt he'd remember me...

And even if he does, it's not like I'm going to interrupt his massage with a "Hi, Long time no see!", right?! haha... How awkward would that be?