I ? Dogs! | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

I ? Dogs!

ちょっと風邪ひいちゃったので、マレーシアから帰ってきてからずっと引きこもりで大変でした!ショック!


昨日やっと100%元気になって、親友にすぐ電話して「会おう!会おう!外出よう!」って必死に言っちゃいました(笑)

ジェイシーという人ですけど、親友っていうより、Familyです!すごい面白くて一緒にいると笑いすぎて顔とお腹の筋肉が痛くなっちゃうの(笑)

ジェイシーは、二匹の犬を飼ってます!めっちゃフレンドリーで、だ~い好きです!

ほら、可愛いでしょう?!ゴールデンレトリバーって本当に優しいよね!

可愛すぎて会うたびに、キス・キス・キス!(笑)


…姫ちゃまに会いたいハートブレイク今バンクーバーで何してるのかな?姫ちゃん…キスマーク


JayceeDogs

I caught the flu, so I haven't been doing much lately...ガーン


Yesterday, I finally felt 100% better, so I called one of my best friends to go out with me! I was desparate! lol

I was like "I gotta get out!! I gotta celebrate my genki-ness!" lol

This best friend of mine (Jaycee... ain't that a cool name?!), is more like 'family' to me. I can't imagine how sad I'd be without his funny jokes!

Anyways, so Jaycee has 2 dogs... they are the most ADORABLE little darlings ever!! ラブラブ!

I just can't get enough of them, I hug hug hug kiss kiss kiss them whenever I get the chance to!

I just love Golden Retrievers... they're so gentle and kind...

Aww...seeing them makes me miss my Hime so much!!ラブラブ I wonder what she's up to now in Vancouver?

Oh, Hime...キスマーク


HimeCouch

哎哟, 感冒了, 所以最近都没做什么


昨天终于病好了! 立刻就打给我一位最好的朋友出去! 哈哈

我要出去!! 我要庆祝我的康复!!” 哈哈哈哈

这是我最好的朋友Jaycee(是不是很酷的名字?!).. 应该说是家人才对. 很难想象没有他将笑话的日子!

Jaycee有两只狗.. 它们都是超级可爱的宝贝!!

每次看到它们时都想不停的抱抱亲亲它们!!

我很喜欢Golden Retrievers.. 它们永远都很文静的..




.. 看到你们我真的好想我的Hime!! 她在温哥华干什么呢?

我的Hime…