Created by:한성호 , 박수석 , 정진욱 , 이태현 , Patrick "J Que" Smith , Jacob Aaron (THE HUB) ,수윤(Sooyoon) , 이승협 (J.DON)

 

※()は直訳
Yeah, okay, okay

Alright, alright, alright

Yeah, yeah, okay, okay

오늘따라 난 왠지 혼자라 허전해
今日に限り僕おひとり様

(今日に限って僕はどうしてか1人で寂しい)

Feel like cupid shot me

Feel like love done up and got me y'all

나만 빼고 다 사랑 진행 중인 lovers
僕以外恋愛進行中 lovers

(僕だけを抜いてみんな愛の進行中 lovers)

어디 있어 find her
どこいる find her

(どこにいる find her)

매일 너를 찾아 look around
I'm looking for you. I look around

(毎日君を探す look around)

Oh me, oh my

너를 꿈꾸며 all night
I'm dreaming about you all night

(君を夢見て all night)

Your eyes in my mind

운명이길 바라 느낌이 달라
運命であれ 違う感じ

(運命だって願う 感じが違う)

이번엔 it's now or never
今度は it's now or never

Yeah, I know you're the one

처음 우린 알아볼까?
知り合ってみない?

(初めて僕ら会ってみない?)

그때 우린 어색할까?
気まずいかな?

(その時僕らは気まずいかな?)

So l'm trying to be patient

내 사랑을 waiting, waiting
想いは waiting, waiting

(僕の愛は waiting, waiting)

운명처럼 너를 만나
Like destiny 君に出会い

(運命のように君に出会い)

Really got me feeling good

Someday, when I find my girlfriend

난 웃겠지 행복한 꿈 꾸듯이
幸せな夢見るように

(僕は笑うかもしれない 幸せな夢みるように)

That's alright, that's alright

Someday, when I find my girlfriend

천천히 다 하나씩 해 줄게
ゆっくり 一つずつするよ

(ゆっくり全部一つずつやってあげるよ)

That's my plan

밤새도록 on the phone
夜通し on the phone

(一晩中 one the phone)

둘이 함께 where you want
2人で where you want

(2人一緒に where you want)

영원히 약속할게
約束するよ

(永遠に約束するよ)

Never ever leave you alone

기다려
待ってて

(待って)

Someday, I could be your boyfriend

(Someday)

Someday, you gon' be my girlfriend, girlfriend

(Yeah, yeah, yeah)

Someday, someday

언젠가 그대가 온다면

いつか君が来るなら

이젠 나 늦게 다닐 일도, no
もうさ遅くなることも, no

(もう僕遅く通うことも, no)

삐죽 나온 입도 병아리 같을 거야, right?
突き出た口もひよこみたいだ, right?

(突き出た口もひよこに似てるはずだ, right?)


늘 꿈꿔왔던 기분 (All right)
夢心地な感じ(All right)

(いつも夢見てた気分(All right))

어버버거려도 괜찮아
ぐだっても It's ok

(ぐだぐだになっても大丈夫)

고장 난 심장 소리마저
壊れた心臓の音も

너무 달콤하잖아
めっちゃ甘い

(とても甘いじゃん)

같이 갈래 drivin' all night
行こうよ drivin' all night

(一緒に行くよ drivin' all night)

어디든 down
どこでも down

너를 웃게 하는 거라면 다 do it all
君を笑わせるのなら do it all

(君を笑わせるのなら全部 do it all)

그림처럼 완벽하길
絵のように完璧に

꿈꿔 온 us, yeah
夢見てた us, yeah

Yeah, know what I mean?

Girl, you're my dream

둘만의 destiny
僕らの destiny

(2人だけの destiny)

처음 우린 알아볼까?
知り合ってみない?

(初めて僕ら会ってみない?)

그때 우린 어색할까?
気まずいかな?

(その時僕らは気まずいかな?)


So l'm trying to be patient

내 사랑을 waiting, waiting
想いは waithin, waiting

(僕の愛は waiting, waiting)

운명처럼 너를 만나
Like destiny 君に出会い

(運命のように君に出会い)

Really got me feeling good

Someday, when I find my girlfriend

난 웃겠지 행복한 꿈 꾸듯이
幸せな夢見るように

(僕は笑うかもしれない 幸せな夢みるように)

That's alright, that's alright

Someday, when I find my girlfriend

천천히 다 하나씩 해 줄게
ゆっくり 一つずつするよ

(ゆっくり全部一つずつやってあげるよ)

That's my plan

'Til the break of dawn

'Til the early morning

단둘이 있고 싶어
2人きりがいい

(2人きりでいたい)

사랑을 나 고백할래
愛を伝えるよ

(愛を僕告白するよ)

But until that day

I hope you wait

내 말이 넌 들리니
聞こえてるかな

(僕の言葉君に聞こえる?)

I hope you hear me say (Really loud)

Someday, when I find my girlfriend

난 웃겠지 행복한 꿈 꾸듯이
幸せな夢見るように

(僕は笑うかもしれない 幸せな夢みるように)

That's alright, that's alright

Someday, when I find my girlfriend

천천히 다 하나씩 해 줄게
ゆっくり 一つずつするよ

(ゆっくり全部一つずつやってあげるよ)

That's my plan

밤새도록 on the phone
夜通し on the phone

(一晩中 one the phone)

둘이 함께 where you want
2人で where you want

(2人一緒に where you want)

영원히 약속할게
約束するよ

(永遠に約束するよ)

Never ever leave you alone

기다려
待ってて

(待って)

Someday, I could be your boyfriend

(Someday)

Someday, you gon' be my girlfriend, girlfriend