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The customer service department was ______ with inquiries following the product recall.

A. overcome
B. overseen
C. overlooked
D. overwhelmed








正解は D. overwhelmed です。  圧倒する、打ちのめす
訳: 商品回収後、カスタマーサービス部門は問い合わせで圧倒されました。

シノニム: flood, swamp
コロケーション: be overwhelmed with/by ~

A. overcome 克服する、乗り越える

The sales team overcame several unexpected challenges to meet their quarterly targets.
営業チームは、いくつかの予期せぬ課題を克服して四半期の目標を達成しました。

B. oversee 監督する、管理する

Ms. Rodriguez was assigned to oversee the implementation of the new accounting system.
ロドリゲスさんは、新しい会計システムの導入を監督するよう任命されました。

C. overlook 見落とす、見逃す、見渡す

The manager overlooked a small error in the budget report that later caused confusion.
マネージャーは予算報告書の小さなミスを見落とし、それが後に混乱を引き起こしました。

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