Notice: | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

Notice:

今晩は~
今、
Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ
を見ました。

面白かったです(・∀・)。

英語の字幕はなかったけど日本語の字幕を読みながら理解しました。ちょっと難しかったけど、1年前、半年前、2ヶ月前よりも読めるようになりました!!

少し嬉しいですニコニコ

でも本当におすすめの映画です。

続きが出るのかな。。。

I've just finished watching a movie called, "Ikigami," which roughly translates into, "death notice."
I tried searching online for a possible American or International release date but so far it's only been released in Japan and Hong Kong. Hopefully, it'll be available overseas soon. It was an awesome movie.
By all means, check it out!

...

Tomorrow? ...Maybe?

明日かな~

おやすみなさいぐぅぐぅ