holdenは私のはなをかむ | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

holdenは私のはなをかむ


皆さんは、元気でしたかドキドキ
今も元気ですかドキドキ

最近「元気」という言葉にたいしてものすごい想像をしています。
私は、NEW SINGLE[Love Paradox]に取り組むのに忙しかったです。

新曲はアップビート(R&Bテイストのダンスミュージック)の曲です。
去年は良く働きました. 昨年のテーマは「恋しよう2007」でしたが、この年テーマは「愛はいらない2008」です。
それは、最近のモットーでもあります。
でも、それほど悲観的ではありません。
それは、本当に、あなたがすでによく知っている感情を隠すか、拒絶するか、無視するということです。
それに「愛はいらない」っていうことは丁度「愛が必要」っていうことの裏返しでもあるのではないかなニコニコ

今日は、ダンサー全員による私の初のダンスリハーサルでした。
私はものすごく緊張していました。
今度のチームのなかには男の子もいます!
すっごく上手いチームです。

チームのみんなに
「はじめまして、リアです。」
と挨拶した時は、…体は汗でどろどろ。
顔もメイクが落ちてしまっていました。(o_o;)

でもみんなとてもいい人で、そして私の10億倍ぐらい上手いです。

楽しい (^-^)音譜

あとシングルのB面には、私が今まで録音した中で最も好きな歌のうちの1曲、[Under the Same Sky]です。
歌詞がとても良いので、是非チェックしてください!!!

私の新しいシングルがリリースされるのと同じ日に、私は私の新しいグラビア写真本「Pure Leah」も発売する予定です。

(私は、名前に相応しくないかもだけど…あはは)。




そしてそしてそして!!!
ニューシングルの発売前に、私は香港で初めてのイベントをやります! 楽しみ!!


それから先日、私の兄弟のブラッドがすこし音楽に携わるために、日本に来ました。
弟は最近帰ってしまったばかりです。
弟が去った次の日、彼が家に帰ってしまったことを忘れて、彼のいた部屋を覗いてしまいました。
すっごくがっかりした…。(;;)




はわ~。
久しぶりに書いて、とてもいい気分です。


皆さんに会いたかったです。

また会えるまで、あともう少しだけまっていてください。

体に気をつけて、GANBAROUUUUUUUUUUUUUU!!!

ファイトー!


Xoxo
leahドキドキ

---


Genki datta?
Ima wa?
 
Lately, Ive been a stunning image of GENKINESS.
Ive been busy working on my NEW SINGLE, [Love Paradox]. Its an upbeat, dance song with an RnB touch. I worked onfiltered=D. Last year was KOI SHIYOU 2007 and this years theme is AI WA IRANAI 2008. Thats the motto these days. But it isnt as pessimistic as it sounds. Its really about hiding, rejecting or ignoring feelings you are already well aware of. And anyway, ai wa iranai is just masking, ai ga hitsuyou, janai?
Today, was my first dance rehearsal with all of the dancers. I was neeeeeervous. Konkai no ROUTINE wa OTOKONOKO MO IRU YO! Its a pretty tough routine.
Hi, nice to meet you. Im Leah, as my entire body is dripping with sweat and my face is literally melting off (o_o). But everyone was nice and understanding of my one billion mess ups. Tanoshii =]
ALSO! The B-Side on the single, [Under the Same Sky] is one of my favorite songs Ive recorded thus far. The lyrics are also very close to me so please check it out!!!
On the same day as my new single is released Ill also be releasing my new gravure photo book, Pure Leah. (I didnt come up with the namehahahahahahah).
 
AAAAANNNND! Before that, I will be having my first event overseas in Hong Kong!!!! TANOSHIMI!
 
Also, my brother Bradwee came to Japan last month to work on some musica. He left recently. The day after he left I woke up and went to check on him in his room before remembering he was back home with mom. Rude awakening =(
 
Ah~It feels so nice to write again. Ive missed you all. Please wait a little bit longer for me. Ill be back up to surface again in just a little while longer.
 
Take care and GANBAROUUUUUUUUUUUUUU!!! FIGHTING!!!
 
Xoxo
leah