クリスマスは家族と | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

クリスマスは家族と


ハムちゃんは元気です!


このあいだ撮影した「うぇぶたま」ではブログの卵っていうテーマだったんだ。
そのうちの一人のブロガーの女の人は、その日にしたことをいつも絵に描いていたよ。
紹介された絵の中に、お皿を洗いながら夕飯の残り物を食べているって内容のものがあったんだ…私はそれまでこんなことをしてるのは自分だけだと思ってたよ。それは私の癖なんだ。悪い癖かな?
よくわからない。

私は食べることが大好き。幸運なことに私は両親から細身の遺伝子を受け継いでいるんだ。どっちも細いんだけど、特にお母さんが細いの。私は彼女はもうちょっと太った方がいいと思ってるんだ。

クリスマスにお母さんと会えるのがすっごく楽しみ!!!!!
お母さんと私は食べ歩き友達なんだ。彼女も私と同じくらいかそれ以上に、食べ物が大好きなの。
もしお母さんと二人の弟に会ったらどうするか、もう分かるよ。
みんなの所に走っていって、全員を一回づつ抱きしめて、泣き出すと思う。
私が泣き出したら、みんなはきっと私の頭をこづいて「泣くなよ」って言うんだろうな。


ああ~。家族が懐かしいよー。
私は日本に来る前、ハリウッドで家族とはなれて暮らしていて会う機会が持てなかったんだ。だから日本に来たのは4月からだけど、家族とは1年以上会ってないんだよ。
最後に家族とクリスマスを過ごしたのは、もう2年も前のことになるよ。
クリスマスツリーの飾りつけのことで弟と喧嘩したりして、すっごく楽しかったなあ。転げまわりながら、叩いたりひっぱたいたりしているのを、お母さんが笑いながら椅子に座って見ていたよ。


クリスマスが楽しみだよ~!


じゃあ!一生懸命頑張ろう!
ファイトーーーーーーーー!!!


xoxo
leah


**************************************************************


The last taping of webtama was a blog tamago. One of
the bloggers always draws a picture of something she
did that day. One of the entry pictures was of her
eating left overs from dinner while washing the dishes
at the same time ... I thought I was the only person
that did that. Thats my habit. Bad habit? I dont know.

I love eating. Luckily I have my parents genes. Theyre
both skinny. Especially my mother. Actually, I think
she needs to gain weight.

I cant wait to see her this Christmas!!!!! My mother
is my pigging out partner. She loves food as much as I
do. Maybe more.
I already know whats going to happen when I see her
and my two little brothers. Im going to run to them
and hug all three of them at once and start crying.
When they realize that Im crying, theyre going to
punch me in the head and say, "STOP CRYING."


aaah~ I miss my family so much. I lived in Hollywood
away from them before coming to Japan and I didnt get
a chance to see them before I left. Ive been in Japan
since April, but I havent seen my family for over a
year. The last Christmas I spent with my family was
two years ago. I remember it very well because my
brother and I got in a fight when we were putting
ornaments on the Christmas tree. We were rolling all
over the ground punching and slapping each other and
my mother was just sitting on the couch watching us
and laughing.


TANOSHIMI DAYO!

JYAAAAAAA! ISHO KENMEI ganbarou ii yoooooo
fighting!!!


xoxo
leah