もうすぐ | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

もうすぐ

新しいネイルです☆


ハロー!
元気????!!!
私は元気だよ!

今日はネイルをやってきました。
デザインはとってもシンプルだけど可愛いよー。

今まではすごいゴージャスなスタイルにしていたけど、沢山写真の撮影をするようになって、定期的にネイルを変える時間が無くなっちゃってからは、シンプルでどんな洋服にでもあうものにする必要があるんだ。
でももちろんネイルサロンのマキちゃんはいつもすっごく可愛いネイルにしてくれるので、どちらにしても私はとてもハッピーだよ。
これは一年の終わりにいい感じのデザインだと思うんだ。(^-^)


一年の終わりといえば、もうすぐクリスマスだね(^∀^)
お店やレストランではもうクリスマスの飾りをつけてるね。
一年のうちのこの季節は私をハッピーな気持ちにしてくれるんだけど、でもちょっとだけ淋しいな。
誰か…一緒に過ごしてくれる人がいたらいいなーと思います。…例えば…そのボーイフレンドとか?
私の事務所の人がこれを読んだらおそらく心臓発作を起こしてしまうでしょう…。( 0_0 )
まあとにかく、クリスマスはカップルが手を繋いでクリスマスのライトを見たり、プレゼントを相手のために買ったりなんかしちゃったりするような日だよね…はぁ~(ため息)
時期が悪いですね。

私は今仕事に集中しなくちゃいけないから。
今は仕事が私の世界の中心で、一番大事。
淋しいって気持ちは簡単に忘れることができるよ。

なぜなら私のスケジュールはとても厳しいから…。
大丈夫。;_; 恋愛は後で~…


今夜何か飲み物を買おうとコンビニに向かって歩いてたら、若いOLっぽい女性が酔っ払って歩道で寝ているのを見つけました。
周りには他にも人はいたんだけど、誰も彼女を助けてあげようとする人はいなかった……ので、私が彼女を起こしてタクシーを捕まえて、ドライバーさんに少しお金を渡してあげた。
彼女はあんまり私に助けてほしくなさそうだった。

きまり悪そうにしてたのけど、飲みすぎて「嫌」って言ったり私のすることを止めることはできなかったみたい。あはは。
私はいつも夜、道路で酔っ払ってる人を見かけるよ。
サラリーマンが色んな所で躓いていたり、地下鉄の駅では時々スーツのままベンチで寝ちゃってる人を見ました。
実は私が初めてこういうことを見た時、とっても驚いたんだ。
私はラスベガス出身だから、もちろん飲み過ぎて道で吐いている人は見たことがあったんだけど、そういう人っていうのは大抵パーティとかクラブから丁度出てきたような人が普通だった。
今まで一度もビジネススーツを着けた人が歩道に一人で寝ているのを見たことはなかったんだ。


とにかく!忙しい明日のために、そろそろ寝なくちゃ!(^∀^)

みんな頑張ろうね!!!
一生懸命頑張ってね!
私も一生懸命がんばります!!!


xoxo
leah


**************************************************************


Hello!
GENKI????!!!
Genki dayo!


Today I got my nails done. The design is very simple
but cute. Until now Ive been getting vey gorgeous
styles but since I have a lot of photo shoots coming
up and not a lot of time to constantly change my nails
I had to get something that was simple and could match
with just about anything. But of course Makichan
always does such a cute nail anyway so Im happy. Its a
nice design for the end of the year =).


Speaking of the end of the year, Christmas is just
around the corner =D Stores and restaurants have
already started to put up Christmas decorations.
Although this time of year always makes me happy, I
feel a bit samishii. I kinda wish I had someone to
share it with .... like ... maybe ... a boyfriend?...
My agent probably had a heart attack when she read
that...( 0_0 )
But anyway, Christmas is a holiday for couples to hold
hands and look at Christmas lights and buy each other
gifts and blah blah blah. bleh... sigh~~
The timing isnt right. I have to focus on work right
now. My job is at the center of my universe. Priority
#1.
The feeling of lonliness is easily forgotton because
my schedule is so kibishii. Daijyoubu. ;_; Ato de~


Tonight, when I was walking to the conbini to get some
nomimono I saw a drunk, young office lady sleeping on
the sidewalk. There were other people around but no
one really tried to help her....... So, I woke her up,
stopped a taxi and gave the driver some money. She
didnt look like she wanted my help. I could tell she
was embarrassed but too drunk to say no or stop me.
hahaha.
I always see drunk people on the street at night.
Salary men stumbling all over the place .... Or at the
subway station, sometimes I see men in suits sleeping
on the benches. Actually, when I first saw these
things I was so surprised. Im from Las Vegas. Of
course Ive seen people drunk and stumbling around on
the street, but they usually look like theyve just
left a party or a club. I had never seen men in
business suits sleeping alone on the sidewalk.


Anyway! I have to get some sleep! Another busy day
tomorrow =D.

MINNA!! GANBAROU NE!!!
isho kenmei ganbatte! isho kenmei ganbarimasu!!!


xoxo
leah