人生って不思議 | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

人生って不思議

leah


ハイハイ!!!
みんなコメントありがと!
最近私はホントにいっぱい働いているよ!!!
皆は、私にもっと沢山自信を持つように言ってくれるけど、私の性格的にそれは難しいです…。
私は日本に来たのは確かなのに、同時に、なんで来れたのか不思議に思う事があるよ。
こういう風に思うことってあるよね?

とにかく!私は今までの人生の中でしばしば諦めてしまうことがあったんだ。一度は歌うこともあきらめたことがあったけど、でも偶然にチャンスは巡ってきた。
だからもう諦めない!!!

私は自分に諦めることをこれ以上許したくない!!

もうすぐ、私は私の最初のシングルのためのプロモーションビデオを撮るために、オーストラリアに出発するよ。それがバラードの曲かダンスの曲かはまだはっきり決まってないんだけどね。

びっくりでしょ!でも本当にまだ決まってないの。
...私は、今私がプロモーションビデオを撮るためにオーストラリアに行くって本当に書いているのかな?
私の人生は、なんて不思議なんだろう。去年の今頃は、一人暮らしで、2つ仕事をして、家賃を払うのに苦労して、車を買うのと専門学校に行くために貯金していたのに。
不思議、不思議、不思議。

やー!一生懸命頑張ります!
私も皆も目標のためにへ頑張って働こう、ね?
がんばろー!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


xoxo leah


**************************************************************


HIHI!!!
Thanks for all of your comments!
Ive been working really hard!!! People tell me I should have more confidence, but its just not the kind of person I am. I had the confidence to come to Japan, but at the same time I still wonder how all of this happened. Its normal to feel this way, right?

Anyway! Ive given up many times in my life. I gave up singing and by chance the opportunity came back to me. No more giving up!!! I wont allow myself to anymore!!

Soon, I leave for Australia to shoot my first promotion video for my first single. Im not sure if it will be a ballad or a dance song. Its a SURPRISE! But honestly, we havent decided yet =).
...Did I really just write that I was going to Australia to shoot a promotion video? How strange my life is turning out to be. This time last year I was living alone, working two jobs and struggling to pay my rent, bills, save up for a car, and pay for college. Strange, strange, strange.

YAH! Isho kenmei ganbarimasu! Lets all work hard towards our goals, ne?
GANBAROU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

xoxo
leah