カレンダーの撮影!!! | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

カレンダーの撮影!!!

振袖だよ!


ファンの皆へ


元気?!?!

私は元気だよ!また書き込みするのに長い間があいちゃってごめんなさい!!

私が皆に書き込みをする時はいつも、出来るだけ時間を使って、

可能な限りいっぱい書けたらいいなと思っています。

でも時々、そういう風にいっぱい書くには十分な時間が取れないときがあるんだ。

だからこれからはもうちょっと短い書き込みを沢山していくことにしました!

何にも書かないより小さいことでも書いた方がいいと思ったからね。

なので、これからは出来れば毎日、最低一日おきに書き込みしたいと思います。

書き込みは前より少し短くなってしまうと思うけど…。

でも週に一度は、私にじっくり座って時間をかけて書き込む時間が取れるので、

皆のために沢山書き込みをしたいと思うのだけど。どう思いますか?



昨日は私がプロデュースして作っているカレンダーの写真撮影をしました!

出来上がるのがすっごく楽しみなんだ。

それは月のイベントをテーマにしたカレンダーなのです。

たとえば、10月はハロウィン、12月はクリスマスをテーマにしました。

私は最近二十歳になったから、1月のテーマには成人式の振袖を着たよ。

振袖は、すっごく綺麗だったんだけど、着るのもすごく大変でした。

気を失うぐらい、苦しかった!!!皆が振袖を一日中着て過ごすことが出来るなんて信じられないよー!!!

でも振袖の写真は撮影した中でもお気に入りのショットなんだ。^_^

完成したら出来るだけ早くお知らせするね。



最後にお知らせがあります!

私は皆に私がMYSPACE.COMにアカウントを持ってないと言う事を知っていて欲しいんだ。

そのサイトには私のふりをしている人がいます。その人達は私のファンか、

多分他の人になりすまして楽しむ人々なんだと思う。

だから、その人が何と言おうと、そして、そのプロフィールがどんなに本物に似ていても、

それは私じゃないからね。

私の個人のウェブサイトwww.Leahdizon.com とこのブログと私のmixiアカウントだけが、

今私が持っているサイトです。でも最近書いているのはこのブログだけなので、皆騙されないで下さい!


OK!じゃあもう行くね!

頑張ろうね!!!!ファイトーーーーー!


Xoxo

リア


**************************************************************


My dear fans,
GENKI?!?! Genki dayo!
Again, Im sorry for such long intervals between my posts!!
When I write to you guys I want to take my time and write
as much as I can but sometimes I just don’t have enough time to.
I decided that maybe writing shorter posts is better than not writing at all.
So, what I am going to do is write everyday or at least every other day
but the posts will be a little shorter than usual.
Once a week I will sit down and really take my time to write
a nice long post for all of you.
What do you think?
Yesterday I had a photo shoot for the new calendar I am co-producing!
I cant wait until its finished. It’s a holiday theme calendar =). For example,
October is a Halloween theme and December is Christmas.
For January I wore a kimono for the coming of age holiday
since I recently turned hatachi.
The kimono was so beautiful but wearing it was so difficult.
I felt so kurushi, like I was going to faint!!!
I cant believe people can wear that for an entire day!!!
Nevertheless it was my favorite shot of the day ^_^.
I cant wait to show all of you!
Ill let you all know as soon as it’s finished!
ONE LAST THING! I wanted you all to know that I do not have a MYSPACE.COM profile. There are people on that site that pretend to be me.
I suppose they are fans, or people that just enjoy impersonating other people,
but whatever they say, and no matter how authentic their profile seems, it is NOT ME.
My personal website www.Leahdizon.com , this blog and my mixi profile are the only profiles I have.
But as of recently I only write on this one.
Don’t be fooled!
Okee! Gotta get going!
GANBAROU NE!!!! FIGHTINGGGGGGGG!
Xoxo
leah