★THANK U★ | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

★THANK U★



みんな、こんにちわ♪


私は最近、デビューに向けてのトレーニングと準備で忙しい毎日を送っているよ♪
私は、できる限りベストを尽くしたいと思ってる。

そしたら、みんなが私のファンでいることを誇りに思ってくれるだろうし、
恥にならないよねっ★

恥になっちゃったら悲しいし!!!(T_T)
みんな私のブログを読んで、素敵なコメントを残してくれてありがとう☆
みんなのコメントを読んでいる時が、私にとって一番ハッピーな時間だよっ♪
私、みんなの為に一生懸命頑張るからね!

みんな、それぞれの夢を一緒に追いかけようよ!!

頑張ろうね!★☆★


xoxo

リア



*******************************************************************************

Hi everyone!!

Lately, Ive been very busy training and preparing for my debut.

I want to be the best that I can be so that my fans will be proud to be my fans and not embarrassed.

That would be so sad!!! =(
Thank you all for your wonderful comments and thank for reading my blog.

Some of my happiest moments are reading what you guys have to say.

I am going to work really hard for you guys!

Lets all follow our dreams!!

Ganbarou ne!

xoxo
leah