喱兩日真係好high 陸運會做啦啦隊 幫社拎分拎到我死死下 社際4x100同4x400都有入…
然之後 入左100m決賽 同埋 班際4x100 男女都拎左第1 超HIGH真係 啦啦隊又拎埋冠軍
跑4X400真係想死 腳軟到痴線 真係跑唔郁個隻囉ohno 我社際4x100 個陣超想訓教
琴日啦啦隊唔HAPPY因為高F全hea 但之後全社起立幫手打氣 見到個刻真係超感動囉
喱兩日真係好high 陸運會做啦啦隊 幫社拎分拎到我死死下 社際4x100同4x400都有入…
然之後 入左100m決賽 同埋 班際4x100 男女都拎左第1 超HIGH真係 啦啦隊又拎埋冠軍
跑4X400真係想死 腳軟到痴線 真係跑唔郁個隻囉ohno 我社際4x100 個陣超想訓教
琴日啦啦隊唔HAPPY因為高F全hea 但之後全社起立幫手打氣 見到個刻真係超感動囉
呵呵今朝早落街買野食 有幾個裝修工人問我鄰居
小一呀? 跟住鄰居答小六
工人話 下你小一呀 大佬咁細粒
鄰居冇野講 工人問我 中三呀?
我答中一 (笑左) 工人問 你細佬? 鍾5鍾意佢
我就話 唔係好熟 工人就話 哦 ~~
出左去之後就係咁傾我鄰居 (笑死我)
---------------------------------------------
哈哈我今日打左3篇BLOG呀哈哈 係唔係好瘋狂呢
同CARMAN還書 跟住就買左模型 好令 會所睇笑圖
---------------------------------------------![]()
今天又抄書了
……不是我的不好…
是老師不知道我的無辜![]()
吃吃吃吃吃吃了串燒今天
不太好吃 但我還是不斷有人請xd