今年は出張が福岡天神にあったため、夜は一度お祭りへ行くことができました!友達、同僚、夫と四人で心温まるいい思い出ができました。しかし7月の楽しかった文化はそれだけではなく愛知県美術館で色々な展覧会や社交ダンスのパーティに行くこともできました。とても心がリフレッシュしました。「文化の秋」と言う言葉がありますが、に文化を楽しむのもなかなかいいですね!

This summer I had a business trip to Tenjin in Fukuoka city, so one evening I was able to go to a Festival! I was with a friend, a colleague and my husband, so the four of us could create a heartwarming memory. But that was not the only cultural thing I could enjoy  this summer. I was able to go to a few exhibits at the Aichi Prefectural Art Museum and to a Ballroom Dance party. My spirit felt very refreshed. There is an expression, "Autumn of Culture," but it is nice to enjoy culture in summer, as well!

 

Moon River を演奏している動画です:

Moon River ♪with best wishes - YouTube

 

このバイリンガルブログをを読んでいただきありがとうございます。

Thank you for reading my bilingual blog.