遠距離になりました | 無

リアルに起こった出来事

それから、会いたいと言われ子供と海外まで✈️会いに行きました。第一印象は、普通な感じでした。小柄でした。シャツが肩が合ってなくてぶかぶかでした。

いろんなところは連れて行ってくれて楽しかったー

ご飯も沢山美味しいところへ連れて行ってくれました。

1週間ほど滞在して帰国✈️


それ以降、コロナが流行り、しばらく遠距離に。

仕事柄、コロナに、かからないか不安な日々を過ごしました。

そして穏やかに時がすぎ、彼は段々とマメさが減っていきました。でも、誠実そうな面がまだあったので付き合いは続いていました。

ある時、約束を破られた時に意見したら怒鳴られたのです。男性に怒鳴られた経験がなかったので震えました。


友達曰く、知り合いから聞いた噂、かなり悪い人らしい。やめて方がいいと忠告を受けた!


それからまたもう一度、別の件で、怒鳴られた。

この辺でやめとけばよかったなと今さらながら思っています。


Then he asked to meet me and I went ✈️overseas with my kids to see him. My first impression was normal. She was small. His shirt was too big because it didn't fit his shoulders.

He took me to many places and it was fun!

He also took me to many good places for dinner.

I stayed for about a week and returned home ✈️.


After that, coronas became an epidemic and we went long distance for a while.

I was worried about getting corona because of my job.

He was still faithful to me, but I could see that he was still faithful to me. However, he still had a sincere side, so we continued our relationship.

One day, when he broke a promise, I gave him my opinion and he yelled at me. I was shaken because I had never experienced being yelled at by a man before.


My friend said that he was a very bad man, a rumor I heard from an acquaintance. I was advised not to!


Then he yelled at me again, again, about something else.

I am now thinking that I should have stopped at this point.