Beyonce の曲の・・・(^^♪ | 田中久瑠美オフィシャルブログ Powered by Ameba

田中久瑠美オフィシャルブログ Powered by Ameba

モデルとして雑誌や広告などに出演しています。2013年12/月7日に、第一子を出産しました。育児のこと、撮影やファッションの情報、コスメの情報、日々の出来事、愛犬LACK君とのこと、海外のこと、発見した事、思った事、感じた事など自由にマイペースに更新しています。

 


Beyonce の曲のReggae ver.↑


こうゆう曲大好きハート歌詞も知りたいから、調べて、訳も、見つけたので、載せておきますにこにこ


世の中良い曲多すぎる!!!!








If I Were A Boy


[Verse]
If I were a boy
Even just for a day
I’d roll outta bed in the morning
And throw on what I wanted then go
Drink beer with the guys
And chase after girls
I’d kick it with who I wanted
And I’d never get confronted for it.
Cause they’d stick up for me.

[Chorus]
If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her

Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed

[Verse]
If I were a boy
I would turn off my phone
Tell everyone it’s broken
So they’d think that I was sleepin’ alone
I’d put myself first
And make the rules as I go
Cause I know that she’d be faithful
Waitin’ for me to come home (to comick up for me.

[Chorus]
If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her

Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed

[Verse]
If I were a boy
I would turn off my phone
Tell everyone it’s broken
So they’d think that I was sleepin’ alone
I’d put myself first
And make the rules as I go
Cause I know that she’d be faithful
Waitin’ for me to come home (to come home)

[Chorus]
If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.

I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted (wanted)
Cause he’s taken you for granted (granted)
And everything you had got destroyed

[Bridge]
It’s a little too late for you to come back
Say its just a mistake
Think I’d forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong

[Chorus 2]
But you’re just a boy
You don’t understand
Yeah you don’t understand
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don’t listen to her

You don’t care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Cause you’ve taken her for granted
And everything you have got destroyed
But you’re just a boy

゚・*:.。..。.:*・゚゚・*:.。..。.:*・゚   訳   ☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*
もし私が男の子だったら


[詩]
もし私が男の子だったら
だけでも1日
私は、午前中にouttaベッドロールしたい
そして、上でスロー次に行く何を望むか
みんなでビールを飲む
と女の子追いかける
私はしたいとはキックしたい
そして、私はそれに直面することがなかった。
原因は私のためを貼ると思います。

[コーラス]
もし私が男の子だったら
私が理解できると思う
どのように少女の愛を感じている
私は良い男になるだろう誓う。
私に耳を傾けるだろう彼女
原因をどのように痛い知っている
いつ失う1が欲しい
当然の原因彼はあなたを取ってきて
そして、すべてを破壊を持っていた

[詩]
もし私が男の子だったら
私の携帯電話をオフにすると
みんなに知らせるが壊れている
そこで彼らは、私sleepin'だけだっただろうと思う
私が初めて自分自身をしたい
そして、私は行くなルールを作る
原因私は、彼女に忠実であるだろう知っている
Waitin'私に(家に)帰ってきて来て

[コーラス]
もし私が男の子だったら
私が理解できると思う
どのように少女の愛を感じている
私は良い男になるだろう誓う。
私に耳を傾けるだろう彼女
原因をどのように痛い知っている
いつ失う1が欲しい()したい
原因彼が()許可を付与する撮影の
そして、すべてを破壊を持っていた

[ブリッジ]
のために戻ってきては少し遅すぎる
そのわずか間違いを言ってやる
私はそのようなあなたを許すと思う
もし私があなたを待つだろうと思った
あなたは間違って考えて

[コーラス2]
しかし、あなただけの少年だ
あなたが理解していない
うんを理解していない
どのようにいつの日か少女の愛を感じている
あなたは良い人だったなあ
あなたに聞く耳を持たない彼女
あなたがどのように痛い気にしない
までを失う1が欲しい
原因彼女を撮影したために認められた
また、破壊されたすべてを持っている
しかし、あなただけの少年だ