祝六千人突破ありがとうみん〜〜✨✨✨✨ | くるみんアロマのブログ

くるみんアロマのブログ

ブログの説明を入力します。

この度、私のYouTubeチャンネル登録数が6000人を突破致しました。YouTubeを始めて毎日YouTubeをやらない日がないという程、YouTubeを愛しています。YouTubeは私の夢です。

私が見た素敵な目の前の光景が皆さんに『見てもらえる』という神秘性。さらに皆さんと共に『思い出を作りたい』気持ちです。YouTubeの素材を撮る原宿などでの活動は、正直言うと楽しいばかりではありません。もちろん天候の問題、皆の気持ちの問題も関わってくる問題なのでやっている最中に大変なことや辛いことも多くあるのです。
しかし、素材を撮った後に編集し沢山の世界の笑顔の動画を一つにまとめあげた時、この上なく嬉しい気持ちになるのです。自分が実際に関わって笑顔を撮っているので一つ一つの情景を思い出して微笑んでしまいます。その時、動画をやっていて本当に良かったと思うのです。だから雨でも風の強い日も頑張ってしまい体調崩すこともありますが。
皆さんの笑顔は地球の笑顔だと思います。とても地球の幸せホルモンを増やすのです。だからどんな時も笑って下さい。必ず良い事がありますから。
どんな時も幸せになれる法則⭐️
This time my YouTube channel enrollment broke through 6,000 people. I love YouTube so that I begin YouTube, and it is said that there is not a day not to do YouTube every day. YouTube is my dream.

Occultness, the wonderful scene which I watched in front "has you watch it" to everybody. Furthermore, it is the feeling that "wants to make a memory" with everybody. The activity in Harajuku taking material of YouTube plus direct; when say, is not fun. Of course it is a problem of the weather, the thing that are serious while I do it because a problem of the feelings of everybody is a problem concerned with and the one which it is often hot, and there is.
However, I feel gladdest when I edit it after having taken material and collected the animation of many world smiles all together. Because oneself is really concerned and takes a smile, I remember a scene of one one and smile. I study an animation and think that it was really good then. Therefore I do my best because of rain on the day when the wind is strong and may destroy the physical condition.
I think that a smile of everybody is a smile of the earth. I increase happy hormones of the earth very much. Therefore, please laugh at any time. Because it may be good by all means.
Law to be able to find happiness at any time⭐️