♪Back Seat | ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ただの日記
ただの備忘録
ただただ、김준수씨が好きなだけ
(•ө•)♡


2015 4th ASIA TOUR CONCERT “YESTERDAY”



XIA 2024 ENCORE CONCERT Chapter1:Recreation


♪Back Seat

Alright girl
Don't be afraid of it
I'ma put you on my back seat
Here this

もう少し近くにおいで
いい香りがするね
ベルトなんかもういいよ
肩にもたれてごらん
緊張しないで

大丈夫
怖がらないで

両腕で優しく
僕の腰を抱いてくれ

唇は甘く
耳元でささやいてくれ
恥ずかしがらないで

うん
 一晩中君に触れていたいんだ

もっと欲しがってるんだろ
僕を信じてるんだろ
僕の思いについておいでよ

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
uh-woo-uh

この気持ち構わないでくれ

You don’t have to fight

恥ずかしがらないで

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
Now let’s get it on-on my back seat

この緊張を少し緩めてごらん
それを探してるんだ
ぎこちないこの感情

時間切れだ
止まったこの瞬間
僕たちだけが知っている言葉の時間
君と僕の息遣いいっぱいのこの夜
どんな言葉も今必要ない

何も僕たちを止めることはできない
これが全てだよ

もっと欲しがってるんだろ
僕を信じてるんだろ
僕の思いについておいでよ

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
uh-woo-uh

この気持ち構わないでくれ

You don’t have to fight

恥ずかしがらないで

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
Now let’s get it on-on my back seat

小さな君の息づかい一つでさえ
僕の物にしたい
ありきたりな愛とは違う

僕たち二人を見て
最後に一つ残った思いまで持って

Baby this is all about

君と僕はこのまま求め合う

もっと欲しがってるんだろ
僕を信じてるんだろ
僕の思いについておいでよ

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
uh-woo-uh

この気持ち構わないでくれ

You don’t have to fight

恥ずかしがらないで

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
Now let’s get it on-on my back seat

この気持ち構わないでくれ

You don’t have to fight

恥ずかしがらないで

Put you on my back seat 
Back seat 
Back seat
Now let’s get it on-on my back seat

This mood is right You can get it on girl
I can put you on my back seat You know what next is back seat